|

کرونا مهرداد میناوند را به کما برد

متاسفانه وضعیت مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس وخیم است و او به کما رفت.

لینک کوتاه کپی شد

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی که درگیر ویروس کرونا شده، حال و روز مساعدی ندارد و دو روز است که در ICU بستری شده است. 

متاسفانه خبردار شدیم که میناوند دقایقی قبل و با وجود تلاش پزشکان برای بهبود حالش، علائم خوبی نشان نداده و در ادامه وخامت حال جسمی‌اش به کما رفت.

این پیشکسوت فوتبال که درگیر ویروس کرونا شده بود با حال نامساعدی به بیمارستان رفت و زمانی که برای درمان مراجعه کرد 80 درصد ریه‌هایش درگیر ویروس شده بود و همین موضوع باعث شد حالش وخیم شود و هرچه‌ سریعتر او را در ICU بیمارستان بستری کردند.

پزشک معالج او در گفتگویی، دیر مراجعه کردن به بیمارستان را عامل اصلی وخامت حال میناوند عنوان کرد و از مردم ایران خواست برای سلامت این پیشکسوت فوتبال دعا کنند.

وضعیت مهرداد میناوند چرا اینقدر وخیم شد؟

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله گفت: متاسفانه خیلی دیر مراجعه کردند و اشکال همین بود که باور و آگاهی به شرایط سختشان نداشتند. او خیلی این بیماری را جدی نگرفته بود، در حالی که وضعیتش خیلی شدید بود. در اولین لحظه ای که من میناوند را دیدم، درگیری ریه او ۸۰ درصد بود و این افزایش پیدا می کرد.

دکتر لطفی درباره پیگیری افشین پیروانی و حضورش در بیمارستان لاله گفت: دوستان همگی پیگیر هستند. مدیریت کار به جز معالجه به عهده خودم است و همه چیز را برای درمان آقای میناوند مهیا کردم. پیروانی لطف دارد و به شدت پیگیر است. البته دوستان دیگر مثل آقای پروین هم پیگیر بودند. کاری نبوده که لازم باشد و انجام ندهیم.

رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله ادامه داد: اگر اقدامات درمانی نبود که همان لحظه اتفاقات بدی برایشان رخ می داد. ما تمام درمان های ضدویروسی و کاهش دهنده التهاب خون را برایشان انجام دادیم. پمپ های تصفیه خون برایشان گذاشتیم و آنتی بادی های خیلی قوی برایشان تزریق کردیم. این ها به جز ۵۰ اقدام حمایتی دیگر است که داریم برای میناوند انجام می دهیم. این کارها را برای بقیه مردم هم انجام می دهیم. ما اگر مریضی را قبول کنیم، تمامی این اقدامات را برایشان انجام خواهیم داد.

دکتر لطفی در پایان درباره پیش بینی اش از وضعیت میناوند در روزهای آینده گفت: این بیماری اینقدر مرموز است و در افراد مختلف تظاهر متفاوتی دارد، اصلا هیچ پیش بینی نمی شود کرد. باید تلاش کرد و امیدوار بود.

1300955_909

مهرداد میناوند تازه ازدوج کرده بود

9 آذر ماه امسال بود که مهرداد میناوند تصویری از کارت عروسی خود منتشر کرده بود و رسما به جرگه متاهلین پیوست. میناوند در روز تولدش داماد شد.

file

شبنم کمانگر همسر میناوند کیست؟

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد و پیچ اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست.

file (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها