|

(ویدیو) هت‌‌ریک رضا قوچان نژاد مقابل ویلم در 12 دقیقه!

رضا قوچان نژاد در دقایق 58، 62 و 70 (پنالتی) سه گل تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر نامش را در سطح اول فوتبال هلند بر سر زبان‌ها بیندازد. …

لینک کوتاه کپی شد

قوچان‌نژاد که طی سه هفته اخیر یک بار در یک بازی به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود و در دو مسابقه دیگر حضور کوتاه مدت و کمتر از ۱۰ دقیقه‌ای در زمین داشت، در بازی مقابل ویلم از ابتدای نیمه دوم به ترکیب زوله اضافه شد تا تیمش را از شکست نجات دهد.

دقیقه 58؛ گل اول قوچان نژاد

زوله که در نیمه دوم نمایش هجومی‌تری ارائه کرده بود، در دقیقه ۵۸ روی یک رفت و برگشت در محوطه ویلم صاحب موقعیت شد که رضا قوچان‌نژاد با فرصت‌طلبی و شوت پای چپ زمینی دروازه را باز کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

01564942

دقیقه 62؛ گل دوم رضا قوچان نژاد

انگیزه قوچان‌نژاد پس از این گل بالا رفت و او تنها چهار دقیقه بعد، روی ارسال بلند به محوطه جریمه ویلم و پاس الیانو رِیندرش، این بار با شوت پای راست و غیر تخصصی خود موفق به گلزنی شد و زوله را در خانه حریف‌اش پیش انداخت.

01564941

دقیقه 70؛ گوپی با پنالتی هت ریک کرد

شب فوق‌العاده قوچان‌نژاد مقابل ویلم همچنان ادامه داشت و او در دقیقه ۷۰ پنالتی اعلام شده به سود زوله را هم تبدیل به گل کرد و با هت‌تریک او، تیمش هم در آستانه برتری قرار بگیرد.

01564945

قوچان‌نژاد پیش از این در هفت بازی در ترکیب زوله و سه حضور تعویضی در رقابت‌های این فصل لیگ اردیویسه، تنها دو بار در هفته سوم مقابل اسپارتا روتردام دبل بازی کرده و در دیگر مسابقات نتوانسته بود گلزنی کند که این روند ناکامی را به بهترین شکل برابر ویلم قطع کرد.

 

زووله با این برد شیرین 20 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد. ویلم تیلبورگ هم با 10 امتیاز یکی از تیم‌های در خطر سقوط باقی ماند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی