|

کنعانی زادگان و دردسر ملاقات مهرداد میناوند!

اقدام کنعانی زادگان برای ملاقات میناوند اگرچه اخلاقی اما کاملا غیر حرفه ای است.

لینک کوتاه کپی شد

این که محمدحسین کنعانی زادگان پیگیر وضعیت مهرداد میناوند است، بی شک قابل احترام است. این که یکی از مدافعان جوان پرسپولیس به احترام پیشکسوت تیم خود راهی بیمارستان می شود تا به میناوند تسلی و اطمینان قلبی بدهد، بی گمان از نظر اخلاقی ستودنی است اما نمی توان از این واقعیت گذشت که همین اقدام از نظر حرفه ای اقدامی کاملا نسنجیده و اشتباه است.

بازیکنی که با قراردادی سنگین راهی باشگاهی بزرگ می شود باید بداند در قبال ارکان این باشگاه و به ویژه هوادارانش مسئول بوده و حق ندارد با تصمیمات شخصی و احساسی، چنین راحت و بی دغدغه در فضاهایی حاضر شود که ایزوله نیست و می تواند منجر به بیماری او شود. بیماری کنعانی زادگان شاید برای خودش مسئله بزرگی نباشد اما در نهایت به مجموعه تیم ضربه خواهد زد.

همین طور که عصبانیت عجیب و غریب او در بازی با فولاد در نهایت به مجموعه آسیب زد. اقدامات عصبی و فریادهای عجیب این مدافع جوان نه تنها او را چهار کارته کرد بلکه باعث شد آن قدر در زمان باقیمانده بازی عصبی باشد که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدیدی شود. آن هایی که فوتبال را علمی تر و جدی تر تعقیب می کنند می دانند بازی عصبی یا به هم ریختگی عصبی یک بازیکن چقدر می تواند احتمال آسیب دیگی او را بالا ببرد.

حال تنها چند روز پس از آن اقدام عجیب و غریب، کنعانی زادگان در اقدامی دیگر به بیمارستان لاله رفته و با برخی عکس یادگاری می گیرد و می خواهد بالای سر میناوند حاضر شده و او را ملاقات کند. هیچ کس هم نیست به او بگوید که چقدر احتمال ابتلای او به ویروس کرونا بالاست و او با توجه به این که هر روز با بقیه تیم در تماس مستقیم است می تواند ناقل ویروس کرونا به کل مجموعه تیم باشد.

واقعا در تیم بزرگی مثل پرسپولیس فرد بزرگتر و مسئولی نیست که این مسائل را به بازیکنان گوشزد کند یا اوضاع آن قدر آشفته است که بازیکن برای تصمیمات این چنینی، سرخود تصمیم می گیرد کجا برود و چه بکند. آن هم در حالی که قرارداد حرفه ای دارد و کافی است چند روز از زمان پرداخت ها بگذرد تا شاهد مصاحبه های مسلسل وارش در رسانه ها باشیم که به عنوان بازیکن حرفه ای حق دارد بابت دریافت نکردن مطالباتش گلایه کند؟

اقدام کنعانی زادگان از نظر اخلاقی اقدامی پسندیده است اما از نظر حرفه ای کاملا اشتباه و آماتور گونه بوده و باید امیدوار بود که مجموعه تیمی پرسپولیس به خاطر این اقدام کنعانی زادگان دچار مشکل نشود. در بهترین حالت باید بلافاصله از این بازیکن تست کرونا گرفته شده و او را قرنطینه کرد آیا چنین خواهد شد؟

این درست که محمدحسین کنعانی زادگان همراه پرسپولیس به اراک نمی رود و حداقل در ۴۸ ساعت آینده سرخپوشان از احتمال انتقال ویروس از سوی او در امان هستند اما این مدافع با پزشک تیم و کادر درمانی پرسپولیس در ارتباط است و آن ها هم هر روز در اردوی تیم حضور دارند و همین نکته ریسک ابتلای سرخپوشان به کرونا را زیادتر می کند. طرفداری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها