|

بازگشت یونایتد به اوج

(ویدیو) خلاصه بازی منچستریونایتد 3-2 لیورپول

در دور چهارم از رقابت های جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به مصاف لیورپول رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 لیورپول را شکست دهد

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد و لیورپول که چند روز پیش در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته بودند، یکشنبه شب یک مرتبه دیگر و این بار در دور چهارم FA CUP رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به سود شیاطین سرخ صعود پایان یافت.

دقیقه 18؛ گل اول لیورپول توسط محمد صلاح

لیورپول در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. محمد صلاح روی پاس روبرتو فیرمینو در مصافی تک به تک با دروازه منچستریونایتد با یک ضربه چیپ فوق‌العاده دین هندرسون را مغلوب کرد تا نتیجه 1-0 شود.

01565692

دقیقه 25؛ گل تساوی منچستر توسط میسون گرینوود

منچستریونایتد خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند. پاس فوق العاده مارکوس راشفورد باعث شد میسون گرینوود در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه لیورپول قرار گیرد و با یک ضربه فوق العاده نتیجه را به 1-1 تغییر دهد.

 

دقیقه 48؛ گل برتری منچستر توسط راشفورد

منچستریونایتد در نیمه دوم کار را فوق العاده آغاز کرد و این بار مارکوس راشفورد موفق شد دروازه لیورپول را باز کند. ستاره انگلیسی روی پاس گرینوود و با یک ضربه بغل پای حرفه ای دروازه آلیسون بکر را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

دقیقه 58؛ صلاح بار دیگر به داد لیورپول رسید

در دقیقه 58 لیورپول توانست کار را به تساوی بکشاند. باز هم محمد صلاح بود که روی اشتباه مدافعان منچستر یونایتد دروازه این تیم را باز کرد تا کار 2-2 شود.

 

دقیقه 78؛ ضربه استثنایی برنو سزار کار را تمام کرد

در دقیقه 78 منچستریونایتد در پشت محوطه جریمه لیورپول به یک ضربه آزاد دست یافت. برونو فرناندز که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود پشت توپ ایستاد و توانست با یک ضربه فوق العاده دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 3-2 شود.

16115147191690

در ادامه نیز حملات لیورپول نتیجه ای نداد تا بازی همان 3-2 تمام شود و منچستر یونایتد به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی