|

(عکس) رئال مادرید جانشین زیدان را انتخاب کرد

رئال مادرید در تابستان 2018 نیز برای توافق با جولیان ناگلسمان اقدام کرده بود که در آن مقطع سرمربی آلمانی تمایلی به رفتن به برنابئو نشان ند…

لینک کوتاه کپی شد
جولیان ناگلسمان، سرمربی آلمانی لایپزیش مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.
 
به نظر می رسد صبر فلورنتینو پرز از نتایج این فصل رئال مادرید سر آمده و باشگاه رئال مادرید قصد ادامه همکاری برای فصل بعد با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و پرافتخار خود را ندارد. رئال مادرید در فصل جاری وداعی غیرمنتظره با کوپا دل ری داشت، در لالیگا نیز در صورت پیروزی اتلتیکومادرید در بازی عقب افتاده 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در لیگ قهرمانان نیز کسی شانس چندانی برای قهرمانی آنها قائل نیست.
 
ناگلسمان در سالهای اخیر ابتدای روی نیمکت هوفنهایم و در ادامه لایپزیش تحسین بسیاری را برانگیخته و این تیم فصل گذشته فاصله ای تا راهیابی به دیدار فینال لیگ قهرمانان در لیسبون نداشت، اما آنها در نیمه نهایی مغلوب پاری سن ژرمن شدند.
 
01565953
این در حالیست که رئال مادرید در تابستان 2018 نیز برای توافق با جولیان ناگلسمان اقدام کرده بود که در آن مقطع سرمربی آلمانی تمایلی به رفتن به برنابئو نشان نداد. اما حالا و با کسب تجربه بیشتر، ممکن است ناگلسمان این بار پیشنهاد رئال مادرید را قبول کرده و در تابستان بعدی با این تیم به توافق دست یابد.
 
 رئال مادرید در سالهای اخیر در بازار نقل و انتقالات چندان فعال نبوده و برخی معتقدند زیدان ابزار لازم برای موفقیت در این تیم را در حال حاضر در اختیار ندارد. البته بی تردید در صورت موفقیت رئال مادرید در یکی از دو جام پیش رو یعنی لیگ قهرمانان یا لالیگا، زیزو فصل بعد هم در رختکن این تیم ماندگار خواهد شد.
 
منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها