|

جواب بلند بالای رسول پناه به گل محمدی

رئیس سابق هیئت مدیره ی قرمز های پایتخت در نامه ای بلند بالا جواب سرمربی پرسپولیس یعنی گل محمدی در رابطه با حواشی اخیر داد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی رسول پناه عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه ای بلند پاسخ تندی به یحیی گل محمدی که در این چند وقت نقدهای شدیدی به رئیس سابق هیئت مدیره سرخپوشان داشته داده است.

رسول پناه به دلیل مصاحبه هایی که در خیابان مقابل برخی خبرنگاران و بعضی هواداران سه ماه قبل انجام داد حاشیه های زیادی را به وجود آورد. فیلم های این مصاحبه ها منتشر شد که در این فیلم ها مشخص شد او علیه بازیکنان و گل محمدی صحبت های نامناسبی را مطرح کرد و حتی به شادی مهدی ترابی که با شعار رهبری همراه بود، کنایه زد.

درحالی که همه از وزارت ورزش و جوانان بابت این هتاکی ها توقع برخورد قاطع را داشتند اما مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ترجیح داد واکنشی نشان ندهد و در نهایت چند روز قبل اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی اعلام شد که دیگر نام مهدی رسول پناه در بین آنها نبود. در واقع او نه استعفا کرد و نه وزارت ورزش با وی برخوردی کرد.

با این حال به دلیل انتقادهای ادامه دار یحیی گل محمدی علیه مهدی رسول پناه باعث شد تا رئیس سابق هیئت مدیره سرخپوشان این بار سکوت خود را بشکند و جواب این حملات سرمربی قرمزپوشان پایتخت را بدهد. متن جواب رسول پناه به یحیی گل محمدی، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکی کار ناکرده را آبرو می برد /// یکی هم گنه کرده را آبرو می خرد
        
متأسفانه اظهارات بی اساس، عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای یحیی گل محمدی همراه به هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه اخیر بعد از برگزاری مسابقه دربی ۹۴ و دادن اولتیماتوم به بزرگ ترین مقام وزارت ورزش و جوانان دور از اخلاق حرفه ای و پذیرفتنی نبوده و نیست.

به نظر هم می رسید این صحبت های غیرمسئولانه و غیر حرفه ای بیشتر برای تحت الشعاع قراردادن تعویض پیروزی شیرین شهرآورد با تساوی بوده باشد. با وجود برنامه ریزی های  به دور از انصاف و عدالت  و مخفیانه  برخی از  آقایان و انتشارفیلم و ویدئو با نقشه از قبل طراحی شده به جهت حفظ ارکان و نظم باشگاه در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی همیشه حساس با استقلال سکوت اختیار نمودم تا اینکه بهانه  ای به دست بهانه جویان (!) ندهم.

تا آنجا که همیشه حافظ منافع هوادار و باشگاه بودم هرچند هواداران از جزییات مسایل باشگاه مطلع نبودند و به لحاظ حفظ اسرار حرفه ای از اطلاع رسانی آن فعلا معذورم ولی آینده آنچه را که حقیقت است بر همگان آشکار خواهد شد ، اما پس از اظهارات آقای گل محمدی بعد از بازی با آلومینیوم اراک، تصمیم گرفتم بیانیه ای جهت تنویر اذهان عمومی و اطلاع هواداران عزیز و فهیم تنظیم و به شرح زیر اعلام نمایم؛

۱- ناگفته پیداست اظهارات غیر واقع آقای گل محمدی بعد از بازی دربی ۹۴، خطاب به مسئولان باشگاه و هیئت مدیره با اظهارات نامناسب خطاب به وزیر محترم ورزش در تعیین و تکلیف نصب و عزل اعضای هیئت مدیره و تهدید به عواقب عدم توجه به اظهارات خود که خارج از حدود اختیارات و وظایف ایشان بوده و متاسفانه از آن بعنوان سپر دفاعی در پوشش عدم مسئولیت شکست در نقص مدیریت فنی تیم بهره بردند. ضمن مردود شناختن کلیه اظهارات دروغین و غیرمسئولانه ایشان برخود واجب می دانم از وزارت محترم ورزش، هیئت مدیره و هواداران عزیز که شاهد بی حرمتی توسط سرمربی تیم بوده اند، عذرخواهی کنم.

صبوری توام با سکوت اعضای هیئت مدیره در طی این مدت به هیچ عنوان دلالت  بر تأیید اظهارات بی اساس بیان شده نبوده و نیست. گرچه آقایان آن را با برعکس جلوه دادن و حمل بر حقانیت خود تلقی کردند.

در یک نقشه نخ نما شده و مظلوم نمایی هر گاه در بازی فوتبال منجر به نتیجه موفقیت در پیروزی نرسیده اند با هجمه ای از الفاظ همراه با اتهامات بی پایه و اساس ، تقصیر آن را متوجه باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل کردند تا ذهن افکار عمومی را منحرف کنند!  اما دلیل این بهانه جویی ها چیست؟!

باشگاه اگر تا کنون سکوت کرده بدان دلیل بوده که تمایلی نداشته تیم وارد حاشیه شود، و از هدف اصلی خود که موفقیت و پیروزی است ناکام بماند اما ظاهراً این نجابت و رفتار ماخوذ به حیا از سوی باشگاه و هیئت مدیره باعث برداشت صد درصد اشتباه و ناصواب از سوی آقای گل محمدی و دوستان ایشان شده است.

۲- آقای گل محمدی! نگاهی به دوره اخیر فعالیت شما ، آنجا که به جای پذیرش مسئولیت فنی، فرار رو به جلو را با پشتوانه فضای مجازی که هدایت شده است انتخاب کرده اید، کاملاً ناجوانمردانه است. برای همه هواداران ثابت شده است که عامل ناکامی پرسپولیس با این همه ستاره چیست؟! با اجرای تفکرات خاص خود در هدایت تیم، در بازی آلومینیوم اراک بر همگان ثابت شد که چه زمانی برای استفاده از ستارگان تیم برای پیروزی باید استفاده می شد که صورت نگرفت.

هدایت و مدیریتی اینچنینی در عرصه مسابقات، نتیجه ای غیر از این نخواهد داشت. به ضرس قاطع قول می دهم هر کسی مربی این تیم باشد با این وضعیت این تیم را قهرمان لیگ و قهرمان آسیا خواهد کرد. تا کی می خواهید به جای پذیرش مسئولیت خود در عدم نتیجه گیری ، پشت فضای مجازی، خود را پنهان نمایید؟ با توجه به اینکه باشگاه تمام شرایط مالی و امتیازات خاص را برای شما مهیا کرده است تمام مسئولیت بازی به عهده جنابعالی است و نمی توانید آن را پنهان نمایید.

عملکرد شما در تیم های سابق، گواه بر این ادعاست. دیگر این سیاست بهانه جویی ها نخ نما شده است ضمنا شما با همین ترکیب بازیکنان و وضعیت موجود قرارداد بسته اید. اگر واقعا شرایط سخت بود پس چرا قرارداد خود را تمدید کردید؟! این یعنی وضع موجود را پذیرفته اید. اعلام می نمایم اینجانب آمادگی آن را دارم که در هر برنامه زنده که آقای یحیی گل محمدی انتخاب کند با ایشان مناظره ای شفاف و روشن برگزار کنم تا هواداران و مردم بدانند چه کسی با بولدزر از روی پرسپولیس رد شده است؟  تا اینگونه حقیقت بر همگان عیان و آشکار شود.  

۳- با بررسی برهه زمانی فعالیت سرمربی فعلی در تیم پرسپولیس، می توان به سادگی لحظه بروز این قبیل مشکلات برای باشگاه، بعد از برگزاری مسابقات لیگ را متوجه شد. جرقه اختلافات و مشکلات درست از زمانی زده شد که احدی از مدیران برنامه آقای گل محمدی که مدیربرنامه های دو بازیکن هم بودند به دفتر باشگاه مراجعه و اعلام کرد باید قرارداد سرمربی پرسپولیس افزایش یابد!

نامبرده علاوه بر اعلام رقم نجومی و اخذ امتیازات در قرارداد سرمربی پرسپولیس، پیشنهاد دادند تا قرارداد دو بازیکن نیز تغییر کند. با این وصف باشگاه چون با ایشان قرارداد داشت و مهلت آن به پایان نرسیده بود، لاجرم به جهت موانع قانونی و عدم توان مالی باشگاه، از پذیرش آن خودداری ورزید.

در ادامه با پیگیری های مصرانه سرمربی، درخواست قراردادی جدید به شرح فوق بارها و بارها ازسوی  یاد شده تکرار شد به نحوی که در طول روز متناوباً ۲تا۳ تماس در این خصوص انجام می شد. این در حالی بود که باشگاه از یک ماه قبل در جریان فهرست ورودی و خروجی ها از سوی سرمربی قرار گرفته بود. گرچه آقای گل محمدی در جلسه هیئت مدیره درخواست کرد تا بازی دربی حذفی، این لیست منتشر نشود تا تمرکز تیم به هم نخورد.

در نهایت باشگاه با لیست خروجی که سه نفر بودند ( دو نفر آنها در فینال لیگ قهرمان آسیا ثابت بازی کردند!) موافق نبود اما لیست بازیکنان جدید مورد پذیرش قرار گرفت تا با تمام توان برای فصل نقل و انتقالات تابستانی اقدام شود. از توان مدیریتی و تلاش شبانه روزی آقایان رغبتی و سرپرست تیم در آن برهه حساس همین بس که به محض آغاز رسمی نقل و انتقالات پرسپولیس، ظرف سه روز هفت بازیکن جدید با درخواست کتبی سرمربی به خدمت گرفته شدند.

هفت بازیکنی که به گواه کارشناسان بهترین بوده و پرسپولیس را قهرمان فصل نقل و انتقالات معرفی کرد. هرچند آقای گل محمدی در همان مقطع خواهان آن بود که خود شخصا مذاکره با بازیکنان جدید را برعهده بگیرد ولی باشگاه رویه مذاکره شفاف و رسمی را انتخاب کرد.

۴-   هرگز فراموش نمی شود در شبی که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت ، سرمربی تیم  به جای پذیرش مسئولیت شکست مدعی شد که چرا باشگاه بازیکن جدید جذب نمی کند و باشگاه را متهم به خواب خرگوشی کرد! عجبا که هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده بود و تازه اگر بازیکن جدید هم به خدمت گرفته می شد در جام حذفی حق بازی نداشت! آیا این بدان معنی نبود که اگر پیشنهاد افزایش قرارداد ایشان را پذیرفته بودیم بدون شک این مباحث مطرح نمی شد؟ و اسرار حرفه ای باشگاه در مجاری شبکه های اجتماعی نمایان نمی شد؟

متعاقبا خود سرمربی استارت حواشی بعدی را زده و ضمن مصاحبه کردن، مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی کرده و هواداران و باشگاه را تهدید به ترک سمت و استعفا نمودند. تعارض رفتاری ایشان آنجایی مشهود بود که در ساعت مقرر، سر تمرین تیم رفته و اعلام می کرد که با باشگاه خاتمه همکاری داده ام ؛ اما بصورت افتخاری به مسابقات باشگاه های آسیا می روم!

به رغم تمام این رفتارهای غیرحرفه ای و حاشیه ای ، باشگاه برای حفظ حرمت و ثبات آرامش در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سکوت اختیار کرد. با وجود این همه هجمه، در پاسخ به این بی نظمی ها و بروز جو نا آرام که در پی رفتارهای غیرمسئولانه آقای سرمربی در تیم حاکم شده بود، سعی شد با گفتگو مسایل حل و فصل شود تا تیم بیشتر به حاشیه نرود. این در حالی بود که می دانستیم همه چیز در گرو افزایش نجومی قرارداد سرمربی و اخذ امتیازات در قرارداد ایشان است. اما باشگاه قصد تن دادن به این درخواست نامعقول را نداشت.

کما اینکه مشخص بود با افزایش مالی قرارداد یحیی گل محمدی و پذیرش شروط غیرمنطقی جو، به ظاهر آرام شده و حواشی به اتمام می رسد.

۵- برای تنویر افکارعمومی و هواداران، در خصوص وضعیت بازیکنان جدا شده باید بیان شود که ورود و خروج هر یک از بازیکنان از تیم با نظر سرمربی صورت گرفته است. در قضیه بشار رسن ، آقای گل محمدی ! شما کاملاً در جریان بودید و به هتل محل اقامت بشار رسن رفتید که با او صحبت کردید، اما بشار نپذیرفت.  بلافاصله با مدیر برنامه اش تلفنی تماس گرفته و صحبت کردید که به جایی نرسیدید اما مدت ها عنوان می کردید از جدایی بشار رسن خبر نداشتید! خدا را شکر در نهایت بشار مصاحبه کرد و گفت که"  از دو ماه قبل همه در باشگاه می دانستند که می روم ."

حالا چرا اظهار بی اطلاعی کردید؟ خودتان بهتر تاکتیک فرار رو به جلو در صورت ناکامی احتمالی را شناخته و می شناسید!  اگر بر فرض حافظه ضعیفی هم داشته باشید که ندارید بشار تمرین نمی کرد و راه می رفت! هیئت مدیره باشگاه ، آقای علیپور را برای گفت وگو با جنابعالی فرستاد و ایشان یکساعت راجع به این موضوع با شما صحبت کرد.

بشار رسن پست گذاشت ، ویدئو گذاشت و از هواداران خواهش کرد به جدایی او کمک کنند. این بازیکن دو بار از ایران رفت و به زحمت برگردانده شد و شما هم عیناً در جریان کامل بودید. اما مثل همیشه وقتی در فینال آسیا تیم نتیجه نگرفت ( در حالی که باشگاه تمام شرایط مخصوصاً مالی را برای شما فراهم کرده بود تا جلوی بهانه جویی گرفته شود) به جای پذیرش مسئولیت شکست، پشت مساله بشار رسن پنهان شدید و از پذیرفتن مسئولیت شکست خود برابر اولسان کره جنوبی شانه خالی کردید.

با مروری بر تصمیمات گذشته شما، شاهد بر آن بودیم که تعداد ۹  بازیکن به دستور مستقیم شما جذب شده اند، اگر همه چیز در گرو بودن یک بازیکن است، خوب اعلام قاطعانه می کردید تا باشگاه بازیکن جدید به خدمت نگیرد تا به یک بازیکن پول هنگفت بدهیم و شما نتیجه بگیرید؟! چگونه فراموش کرده اید که روی جذب و رفتن تک تک افراد، شخصا تماس می گرفتید و حتی قبل از رفتن به باشگاه های آسیا اصرار داشتید لیست پُر شود.  این همه باشگاه اصرار داشت یک جای خالی در لیست نگه داریم که بعد از برگشت از بازی ها و شناسایی نقطه ضعف احتمالی در آن پست، بازیکن بگیریم اما زیر بار نرفتید و در برگشت هم دو بازیکن جدید دیگر خواستید.

تازه از لیست خروجی شما، باشگاه سه نفر را نگه داشت وگرنه به طور یقین خواسته های خودتان را بنام هیئت مدیره می زدید که بازیکنان را رد کرده اند! همه هواداران می دانند و در طی سالهای گذشته درک کرده اند با درایت، سیاست و تدابیر مربیان بزرگ دوره های قبل، معمار قهرمانی های پرسپولیس در این تیم بزرگ، حضور و بقای بازیکن مشروط به علاقه و خواست بازیکن است. حتی در مواقعی که پنجره نقل و انتقال باشگاه بسته بود هر بازیکنی برای باشگاه شرط می گذاشت یا قصد جدایی داشت ، کنار گذاشته می شد. این بعنوان یک قاعده اصلی و رمز پیروزی های متوالی در پرسپولیس نهادینه شده بود.

۶- مربیان اسطوره باشگاه پرسپولیس همواره تأکید ورزیده بودند بازیکنی که دلش با تیم نیست، با صد زنجیر و بند و قرارداد هم نخواهد ماند. دو مربی که نسبت به آنها می دانیم حساسیت زیادی دارید و در مراسم استقبال از تیم فینالیست آسیا را بر نتابیده و نسبت به آن به صورت خصوصی انتقاد کردید! در خصوص آقایان محسن ربیع خواه و انصاری، شما نامه جدایی ایشان را بر باشگاه ارسال کردید که تمایلی بر ماندن آنها ندارید هر چند باشگاه بر ماندن آنها اصرار داشت. در خصوص آقای محمد نادری بعد از چندین بار مذاکره ، ایشان اظهار داشت که سرمربی اعتقادی بر حضور اینجانب در تیم ندارد و باشگاه چرا اصرار بر ماندن من دارد. ولی در نهایت ایشان پس از چندین جلسه از باشگاه جدا شد.

۷- آقای گل محمدی! مدارک و شواهد موجود حکایت از آن دارد که صد در صد قرارداد سال قبل بعلاوه تمامی آپشن‌های آن را بدون کم و کسر گرفته اید. مازاد بر آن، بابت بازی های جام باشگاه های آسیا بابت تک تک بازی ها ، پاداش جداگانه و به روز دریافت کرده اید که رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان می شود.

اما قبل از رفتن به فینال اصرار به تعیین پاداش نایب قهرمانی داشتید که با مخالفت باشگاه روبرو شد. چرا؟  اولاً؛ هدف پرسپولیس قهرمانی بود. ثانیاً؛ پاداش رسیدن به این مرحله را حتی بیشتر از قرارداد خود گرفته بودید، وقتی مطمئن شدید دیگر بابت یک بازی پاداش مضاعفی نمی گیرید، شروع به بهانه جویی کردید!

۸- آقای گل محمدی! بیایید منصفانه و عاقلانه در این رهگذر به مسایل دوره مربی گری شما نگاهی بیاندازیم، بلکه تا شاید برای سوالات بی پاسخ در ذهن هواداران فهیم چاره ای بیاندیشیم، تا آنجا که به شعور هر مخاطب توهین نشود و از تشویش اذهان آنها کم و امکان تفکر صحیح از مخاطب گرفته نشود.

ببینیم آیا محروم شدن سه بازیکن از فینال آسیا به بحث مدیریت شما در اداره کردن و کنترل بازیکنان مربوط  می شود یا به هیئت مدیره؟ در حالی از هیئت مدیره سایر باشگاه ها تعریف می کنید که شما، سایراعضای کادرفنی و بازیکنان در فصل گذشته و سالهای قبل را تسویه کامل کرده، پاداش مضاعف پرداخت شده. از فصل جدید نیز ۱۰ درصد گرفته اید.

این را مقایسه کنید با مصاحبه بازیکنان سایر تیم هایی که از آنها تعریف می کنید تا ببینید چقدر از شما بیشتر دریافتی داشته اند؟ آقای گل محمدی!  راستی چرا پس از افزایش قرارداد خود دیگر برای پول و مطالبات بازیکنان مصاحبه ای انجام نداده اید؟! به عنوان مربی تحت قرارداد باشگاه ، تا کنون تعهدات حرفه ای خود را زیر پا گذاشته اید و با این رفتار روحیه بازیکنان را تضعیف کرده  و اعتماد به نفس آنها را کاهش داده اید.

وقتی مدام می گویید این بازیکن رفته است، آن بازیکن رفته است ، یعنی به ۲۵ بازیکن فعلی  پرسپولیس اعتماد ندارید ؟! با این رویه ، روحیه تیم را پایین می آورید. اجازه بدهید که پرسپولیس نفسی تازه کند و به پشتوانه اصالت چندین ساله اش راه موفقیت را طی کند. همه در دربی ۹۴  شاهد بودیم که چقدر پتانسیل تیم بالاست و اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد، نتیجه تاریخی تکرار می شد. این تیم همچنان شانس اول قهرمانی است و تک تک بازیکنان پرسپولیس ستاره هستند. ما و هواداران به آنها اعتماد داریم و شما هم ایمان بیاورید ، صعود به پنجمین قهرمانی کاملا در دست پرسپولیس است. بدانید و آگاه باشید مربیانی که در فینال جام جهانی هم  بازی کرده بودند و سوابق درخشانی داشتند، این گونه صحبت  نمی کردند که به وزیر و باشگاه اولتیماتوم بدهند و تعیین تکلیف کنند. 

۹- آقای گل محمدی ! قبل از ورود شما، با نگاهی بر گذشته درخشان تیم در پیروزی های پی در پی، پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر  شده و ۷ جام برد. وقتی هم که به تیم پیوستید، پرسپولیس با اختلاف سه امتیاز صدرنشین لیگ بود و با حفظ صدر نشینی قهرمان شد. هرچند قهرمان دوره قبل جام حذفی هم بودیم که امسال تکرار نشد، اما بعد از قهرمانی اصرار بر آن داشتید تا برخی از ارکان باشگاه با نظر شما منصوب گردند!

اگر به خواسته شما گوش داده بودیم الان بیشتر پُست های باشگاه از جمله مدیریت حقوقی ، روابط عمومی،  سرپرستی تیم، معاونین باشگاه و ...  را باید از نفرات مورد نظر شما انتخاب می کردیم. ولی هیئت مدیره مخالف بود. شاید حالا خیلی ها متوجه شوند که چرا در این مدت از این افراد و منتصبین باشگاه انتقاد کردید.

۱۰- آقای گل محمدی! برکسی پوشیده نیست در عرصه حقوقی و حفظ اعتبار بین المللی باشگاه نیز موفق بوده ایم . تا آنجا که در پرسپولیس ۱۳ پرونده بین المللی داشتیم که ۹ مورد از جمله برانکو و دستیارانش که بزرگترین بدهی باشگاه بود به خوبی و قبل از مسابقات لیگ و به لحاظ جلوگیری از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقال تمام توان خود را  به کار بستیم و هیئت مدیره با اقدامات موثر خود این چالش سنگین را به خوبی پشت سر گذاشت.

هرچند خود را به خواب خرگوشی زده و باور ندارید، همگی حل شده  و می دانید هیچ کدام به این دوره مدیریت مربوط نبودند. ولی با مدیریت قاطع به خوبی مرتفع شد. قرارداد بودیمیر که مشخص است چه زمانی بسته شده و اصلا مربوط به این دوره نیست. جدایی کالدرون را هم که شما بهتر از هر کس جزئیات آن را می دانید چرا که سوار بر موفقیت نیم فصل اول این مربی آرژانتینی در لیگ نوزدهم شدید!  از مصاحبه ها  و پست های آقای کالدرون همگان می فهمند چه اتفاقی افتاده است؟!

۱۱- آقای سرمربی! چه خوب بود تمام توان خود را در حیطه تخصص ورزشی در سرمربی گری پیاده می کردید. دخالت ها و اشارات نابجا که هر کدام اساس تمرکز تیم و خود شما را برهم می ریزد فاصله می گرفتید. ای کاش برای کسب موفقیت و کامیابی و سربلندی تیم قدم بر مسیر موفقیت های مکرر و متوالی تیم برمی داشتید.

ورود به برخی مسایل غیر مرتبط جایگاه و شان شما را در خطر سقوط حرفه ای نمایان خواهد ساخت. به نظر نمی رسد زیبنده یک رفتار سرمربی بزرگترین تیم ورزشی باشد تا مداخلاتی که در تصمیمات هیئت مدیره است را داشته باشد. تا آنجا که حتی نسبت به معاون اجرایی باشگاه وقتی که مربیان اسبق تیم پیام تبریک قهرمانی لیگ را دادند ( ایشان به پاس قدردانی از پیام تبریکشان تشکر کرد و از آنها برای حضور در جشن قهرمانی دعوت کرد.) شما چه هیاهویی در باشگاه به راه انداختید که چرا پیشکسوتان و مربیان قدیمی را دعوت کردید و خواهان کناره گیری آنها شدید. اما نامبرده با توجه به اینکه آرامش و تمرکز تیم بهم نخورد، نجابت به خرج داده و استعفا داد.

همچنین شما با معاون اقتصادی بهتر از هر کسی می دانید که چه رفتاری داشتید؟! دلیل این همه هجمه در داخل باشگاه و در فضای مجازی برای هواداران پرسپولیس چیست؟! 

۱۲- متاسفانه در دقیقه ۹۳ این دربی و دقیقه ۹۱ دربی جام حذفی شاهد بودیم که پرسپولیس نبرد. آیا این بی توجهی به هیئت مدیره ربط داشت؟! به جای پاسخگویی و قبول مسئولیت شکست، بهانه جویی کردید. آیا در دربی جام حذفی همه بازیکنان و بشار رسن نبودند که متاسفانه شاهد باخت پرسپولیس شدیم؟ بازی با فولاد خوزستان یک بار دیگر ثابت کرد ، پرسپولیس بازیکنان قهرمان و خودساخته ای دارد که می توانند هر نتیجه ای را برگردانده و پیروزی را از آن خود کنند. بازیکنانی که با فرهنگ دویدن، جنگیدن و فداکاری برای برد رشد کرده و نشان داده اند، جملگی ستاره هستند که باید به آنها افتخار کرد.

۱۳- چگونه و با چه شرایطی می شود فضای مجازی را به یکباره بعد از هر شکست تیم با ایجاد استوری، پست و هشتگ، هجمه ای سراسر افترا و توهین و هتک حرمت به مسئولان باشگاه روانه کرد ؟ چگونه هدایت افکار عمومی برای جذب هواداری و انحراف افکار اشخاص، به جای لمس لذت پیروزی با روشهای تخیلی جو را متشنج و منحرف ساخت؟ باید گفت باشگاه تحت تاثیر این مسایل قرار نمی گیرد و منافع هوادار و باشگاه را با این مسایل حاشیه ای ، چوب حراج نخواهد زد. این تیم با اصالت تر از آن است تا مورد خدشه ای وارد گردد. 

۱۴- اینجانب به همه هواداران محبوب پرسپولیس اعلام می نمایم در طول دوره تصدی خود در باشگاه، تمام توان خود را در جهت حفظ حقوق و منافع باشگاه بکار بسته و به هیچ عنوان تحت تاثیر خواسته های غیر منطقی و متضاد با منافع باشگاه قرار نگرفته و با توجه به تمام هجمه ای که علیه اینجانب انجام شد در این مدت از انجام وظیقه قانونی خود کوتاه نیامدم.

امیدوارم مدیرعامل محترم با توجه به اهداف برنامه اعلامی کاری خویش در سایه الطاف الهی در جهت مبازره با فساد و دلالی موفق و پیروز باشد.

در پایان آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای همه مردم فهیم و نیز پیشکسوتان پرسپولیس را از درگاه ایزد منان خواستارم. علیهذا خاطرنشان می شود نسبت به تمامی عوامل تهیه فیلم خصوصی و انتشار آن و همچنین مرتکبین اظهارات کذب و افترا و ...  علیه اینجانب، از طریق مراجع قضایی اقدام قانونی و قاطع انجام خواهد شد.

گفت شیخـــا هـــر آن چه گویی هستم /// آیا تــــو چنــان کـــــــه می‌نمایی هستی

مهدی رسول پناه

منبع: فارس

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها