|

عصبانیت مدیران و بازیکنان استقلال از یحیی گل‌محمدی

حرف‌های یحیی گل‌محمدی و برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی مقابل آلومینیوم اراک باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران باشگاه استقلال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

روابط این دو باشگاه طی دو ماه اخیر به‌ویژه پس از تغییرات مکرر برنامه رقابت‌های لیگ برتر به واسطه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار اصطکاک شده و به نظر می‌رسد روند مذکور همچنان ادامه پیدا ‌کند. دوشنبه شب و پس از پخش برنامه فوتبال برتر این ماجرا وارد فاز تازه‌ای شد. 

ناکامی و هوچی‌گری

اغلب مدیران استقلال از مواضع اتخاذ شده توسط گل‌محمدی و برخی مسئولان پرسپولیس ناراحت هستند و مدعی‌اند حریف قرمزپوش آنها طی ماه‌های اخیر هرگاه به در بسته خورده و با ناکامی مواجه شده، با اتخاذ سیاست هوچی‌گری به دنبال پاک کردن صورت مسئله است. دیروز یکی از مدیران این باشگاه با ناراحتی از مواضع اخیر پرسپولیسی‌ها می‌گفت: چون هیئت مدیره سخنگو دارد و باشگاه هم ترجیح می‌دهد در صورت لزوم با انتشار بیانیه مواضع رسمی خود را بیان کند، در این مورد فعلاً نمی‌توانم مصاحبه کنم ولی برایم بسیار عجیب است چرا پرسپولیسی‌ها بلافاصله پس از هر ناکامی دوباره ماجراهای قدیمی که اتفاقاً در اغلب آنها خودشان مقصر بوده‌اند را به میان می‌کشند و به جای بر عهده گرفتن باخت، مسئولیت آن را متوجه دیگران می‌کنند؟ شهریور همین امسال وقتی دربی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به ما باختند، آقای گل‌محمدی برچسب‌های کاملاً نادرستی به استقلال زد ولی دوستان در فدراسیون فوتبال کوچک‌ترین برخوردی با او نداشتند بنابراین کاملاً طبیعی است که حالا هم خود او و یک عده دیگر در باشگاه پرسپولیس پای استقلال را وسط بکشند. 

احترام متقابل 

بازیکنان استقلال نیز از رفتار پرسپولیسی‌ها پس از ناکامی در اراک ناراحت هستند و این مسئله در جریان تمرین آبی‌پوشان پایتخت به وضوح قابل مشاهده بود. استقلالی‌ها پس از پایان تمرین با اشاره به حرف‌های مطرح شده توسط مسئولان اردوگاه رقیب، می‌گفتند: مگر ما به پرسپولیسی‌ها گفتیم در اراک به آلومینیم ببازند؟ مگر ما به آنها گفتیم سه هفته قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خود را لغو کنند و به اردو بروند؟ مسابقات پرسپولیس به تعویق افتاد و بدیهی است که حالا باید فشار بیشتری را متحمل شود. قرار نیست آنها به فینال بروند و بقیه تیم‌ها دردسر متحمل شود. آقایان پرسپولیسی در تلویزیون ژست می‌گیرند و می‌گویند باید به ما احترام بگذارید ولی ظاهراً خودشان فراموش کرده‌اند که بقیه رقبا نیز کاملاً باید محترم باقی بمانند و حرمت آنها توسط پرسپولیسی‌ها حفظ شود.

منبع: وانا نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها