|

بررسی تیم های گروه استقلال؛ ملاقات با علی کریمی!

الشرطه عراق را می توان قوی ترین حریف استقلال نام برد که در فصل گذشته نیز استقلالی ها را به شدت اذیت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الدحیل، الاهلی و الشرطه هم گروه شد تا چینش تیمهای گروه C شباهت زیادی به دور قبل رقابتها داشته باشد با این تفاوت که اینبار الدحیل نیز در این گروه حضور دارد و خبری از الوحده نیست. در ادامه نگاهی داشته ایم به وضعیت کلی تیم های گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

 

الدحیل

سرمربی: صبری لاموشی

بازیکنان خارجی تاثیرگذار: علی کریمی، مهدی بن عطیه، لوئیز، دودو، مایکل اولونگا، ادمیلسون جونیور

رده در جدول فعلی لیگ: ۲ و با تیم اول جدول ۱۴ امتیاز فاصله دارد.

میانگین سنی: ۲۶٫۶ سال

بازیکن ملی پوش: ۸

سیستم پایه: ۲-۴-۴

 

شاید در ابتدای امر بسیاری الدحیل را قدرتمندترین تیم گروه C بدانند اما نکته اینجاست که با جدایی چند بازیکن تاثیر گذار این تیم از جمله ماریو مانژوکیچ، این تیم چندان حال و روز خوبی ندارد و در جدول لیگ قطر نیز فاصله ۱۴ امتیازی با صدرنشین رقابتها یعنی السد خود گویای ضعیف تر شدن الدحیل نسبت به سالهای قبل است. نکته جالب در دیدار استقلال و الدحیل، تقابل علی کریمی بازیکن سابق استقلال با هم تیمی های خود است که از نکات جالب این بازی محسوب خواهد شد. ادمیلسون جونیور زهردارترین بازیکن الدحیل محسوب می شود که می تواند خط دفاعی استقلال را به شدت به هم بریزد.

 

الاهلی عربستان

سرمربی: ولادان میلوشویچ

بازیکنان خارجی تاثیرگذار: الکساندر میتریتا، الویس ساریچ، ساموئل اوسو، عمر سوما

رده در جدول: ۳

میانگین سنی: ۲۸٫۱

بازیکنان ملی پوش: ۷

سیستم پایه: ۱-۲-۳-۴

از بین سه تیم الهلال، النصر و الاهلی بدون شک الاهلی عربستان ضعیف ترین تیم محسوب می شود که در دور قبل رقابتها نیز با استقلال هم گروه بود و اگر داور بازی گل زیبای ارسلان مطهری را مردود اعلام نمی کرد، استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت توانسته بود الاهلی را زمینگیر کند. میانگین سنی بالای الاهلی نقطه ضعف این تیم در مصاف با حریفان محسوب می شود و تغییر زیادی در این تیم نسبت به دور قبل رقابتها دیده نمی شود و جذب دو بازیکن خارجی به نام های الکساندر میتریتا و الویس ساویچ را می توان مهمترین تغییر این تیم نسبت به مصاف قبلی استقلال و الاهلی دانست.

 

الشرطه عراق

بازیکن خارجی تاثیر گذار: کریستین اوساگونا

سرمربی: عبدالغنی الشهاد

رده در جدول: ۴

میانگین سنی: ۲۷٫۱

بازیکن ملی پوش: ۱۰

سیستم پایه: ۱-۳-۲-۴

الشرطه عراق را می توان قوی ترین حریف استقلال نام برد که در فصل گذشته نیز استقلالی ها را به شدت اذیت کردند. این تیم که شاکله اصلی تیم ملی عراق را هم تشکیل می دهد از بازیکنان هماهنگ و خوبی برخوردار است و بسیاری از بازیکنان معروف تیم ملی عراق در آن حضور دارند و نکته جالب اینکه کریستین اوساگونا که زمانی در پرسپولیس حضور داشت نیز در این تیم توپ می زند. اگرچه الشرطه در رده چهارم جدول لیگ عراق حضور دارد اما با تیم صدرجدول تنها ۱ امتیاز اصله دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها