|

علت درگذشت مهرداد میناوند چه بود؟

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

میناوند در روزهای گذشته با وجود تلاش پزشکان برای بهبود حالش، علائم خوبی نشان نداده و در ادامه وخامت حال جسمی‌اش به کما رفته بود.

مهرداد میناوند چگونه کرونا گرفت؟

این پیشکسوت فوتبال که درگیر ویروس کرونا شده بود با حال نامساعدی به بیمارستان رفت و زمانی که برای درمان مراجعه کرد ۸۰ درصد ریه‌هایش درگیر ویروس شده بود و همین موضوع باعث شد حالش وخیم شود و هرچه سریع‌تر او را در ICU بیمارستان بستری کردند.

بیوگرافی و سابقه ورزشی مهرداد میناوند

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

همسر مهرداد میناوند که بود؟

مهرداد میناوند 9 آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

file

شبنم کمانگر همسر میناوند

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد و پیچ اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده که تصویر او در این عکس مشخص نیست.

 

file (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها