|

اضافه شدن الحاقیه جدید به قرارداد میلیچ

قرار است طی توافق مدیران باشگاه استقلال با هروویه میلیچ، الحاقیه‌ جدیدی به قرارداد مدافع کروات این تیم اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

 

هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال پس از اینکه در چند بازی نیمکت‌نشین شد و تصور می‌کرد محمود فکری اعتقادی به او ندارد، به دنبال برگزاری دربی 94، شبانه ایران را به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش به مقصد کرواسی ترک کرد.

در دو سه هفته گذشته مذاکرات زیادی بین مدیران استقلال و میلیچ انجام شد تا هم ذهن این بازیکن را آزاد کنند و هم به پرداخت مطالبات او رسیدگی شود. مدافع کروات استقلال طی مذاکراتش درخواست قرارداد جدید با استقلال را کرد. قرارداد میلیچ با استقلال سی‌ام ژوئن 2021 به پایان می‌رسد و دو طرف برای تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر توافق کرده‌اند و قرار است الحاقیه‌ جدیدی به قرارداد میلیچ با استقلال اضافه شود. 

مجموع قرارداد میلیچ با استقلال برای دو فصل چیزی حدود 400 هزار دلار بود که برای قرارداد جدید تبدیل به یورو شده است و مبلغ آن کمتر از 300 هزار یورو خواهد بود.

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال فیورنتینا، ناپولی و المپیاکوس یونان به دنبال انجام کارهای ویزا برای بازگشت به ایران است. بازیکن 32 ساله استقلال قرار است به همراه خانواده‌اش تست کرونا نیز بدهد تا مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها