|

یحیی گل ‌محمدی: گلزنی در دقیقه ۲۵ برای ما خوشایند بود

دقیقه ۲۵ امروز برای ما خوشایند بود و از اینکه در این دقیقه به گل رسیدیم خوشحال هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش برابر ماشین سازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ابتدا پیش از همه چیز باز هم درگذشت مهرداد میناوند را به همه اهالی فوتبال و خانوداه او تسلیت می گویم. در نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادیم. دقیقه ۲۵ امروز برای ما خوشایند بود و از اینکه در این دقیقه به گل رسیدیم خوشحال هستیم. نیمه دوم ماشین سازی برای جبران گل جسارت بیشتری به خرج داد و فشار زیادی آورد.

وی در مورد صحنه اعلام پنالتی به نفع ماشین سازی افزود: روی پنالتی که علیه ما گرفته شد اعتراض داریم. آنچه ما از بیرون دیدیم پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: ماشین سازی در نیمه دوم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و با توجه به فرصت طلبی بازیکنانمان توانستیم بازی را ببریم و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر ماشین سازی قرار گرفت که با دو گل وحید امیری و احمدنوراللهی حریفش را شکست داد. پیمان بابایی زننده تک گل ماشین سازی در این مسابقه بود.

پرسپولیس با این پیروزی به امتیاز ۱۸ رسید و تا رتبه پنجم رسید و با توجه به دو بازی کمتر نسبت به سایر بالانشینان، امیدهایش افزایش یافت. ماشین‌سازی هم چهار امتیازی باقی ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی