|

اخباری:گل دوم را ناجوانمردانه خوردیم!

سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعتقاد دارد، گل اول پرسپولیس مقابل این تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

سعید اخباری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همه روزنه‌های پرسپولیس را بسته بودیم و یک گل مشکوک به آفساید را دریافت کردیم و بعد از آن توانستیم در نیمه دوم تغییر تاکتیک بدهیم و به گل هم رسیدیم، اما خب در پایان باز هم گلی را دریافت کردیم و شکست خوردیم.

وی درباره اعتراضی که نسبت به رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی پرسپولیسی‌ها داشت، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، پرسپولیسی‌ها بیشتر سعی داشتند در ضدحمله‌ها به دروازه ما برسند و رو به ارسال توپ‌های بلند آوردند. برای اولین بار بود که می‌دیدم پرسپولیس به جای بازی مالکانه بازی مستقیم می‌کرد. برای همین ما در تعویض‌هایی هم که داشتیم سعی کردیم بازیکنی را بیاوریم که روی توپ‌های هوایی بتواند ضربه سر بزند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: در آن صحنه هم بازیکن ما توپ را به دلیل مصدومیتی که به وجود آمد بیرون زده بود و انتظار داشتیم پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت کنند، هرچند قانوناً چنین چیزی نیست. به هر حال بازی را آغاز کردند و همان توپ هم وارد دروازه ما شد.

سعید اخباری همچنین در نشست خبری اظهار داشت: بازی را نسبتاً خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از بازی پرسپولیس چه می‌خواهیم. روزنه‌های آنها را بسته بودیم و البته آنها تیم باتجربه‌ای هستند و نباید به پرسپولیس فرصت داد. فیلم بازی را که دیدم گل آنها در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: ما در این بازی سعی کردیم که با پرس از بالا پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم و صاحب موقعیت شویم. در نیمه دوم هم خیلی خوب کار کردیم و به گل هم رسیدیم، اما در یک ضدحمله که بازیکن ما توپ را به بیرون زد و فکر می‌کرد بازیکن پرسپولیس توپ را به رسم بازی جوانمردانه بر می‌گرداند، این اتفاق رخ نداد و همان توپ پس از شروع مجدد وارد دروازه‌مان شد. از این اتفاق ناراحتیم و باید برای بازی‌های آینده سعی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره اعتراض نسبت به داوری گفت: اعتراض طبیعی است و در همه بازی‌ها وجود دارد. فکر می‌کنم باز هم اعتراض از سمت نیمکت ما کمتر بود. این چند هفته را که می‌بینم، فکر می‌کنم حتی رفتار و گویش داوران نسبت به تیم‌های بزرگ و دیگر تیم‌ها متفاوت است. در این بازی هم نوع گویش داور با بازیکنان پرسپولیس و بازیکنان ما و حتی برخورد او متفاوت بود و اعتراضی هم که داشتیم نسبت به رعایت نکردن بازی جوانمردانه بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها