|

قدوس:حتی میخواستم از فوتبال هم خداحافظی کنم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس با اشاره به اتفاقات تلخ سال ۲۰۲۰ گفت که حتی در مقطعی به خداحافظی از فوتبال هم فکر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سامان قدوس، مهاجم تیم برنتفورد در مورد شرایط این روزهای خود پس از محرومیت در فصل گذشته و دوران طولانی آسیب‌دیدگی گفت: هنوز در بهترین شرایط قرار ندارم. روشن است که اتفاقات گذشته باعث شد ضربه بخورم. با محرومیت و آسیب‌دیدگی مواجه شدم و سپس ویروس کرونا شیوع یافت. همه چیز مانع من شده بود. ریتم خودم را از دست دادم و مجبور بودم بدون بازی تمرین کنم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا از بازی در تیم برنتفورد انگلیس لذت می‌برد، اظهار داشت: خیلی خوب است و احساس عالی در این تیم دارم. برنتفورد تیمی مطرح است و برای من اوسترشوندس سوئد را البته با شرایط بسیار بهتری یادآوری می‌کند. دوران سختی را در سال گذشته سپری کردم. همه چیز منفی بود و فقط فوتبالم تحت تاثیر قرار نگرفت. تاثیر منفی زیادی روی خوابم داشت و همواره استرس  داشتم. فکر می‌کردم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. در این دوره حتی به ترک فوتبال هم فکر کردم تا از استرس رهایی یابم.

مهاجم تیم برنتفورد افزود: اکنون از نظر روانی و فوتبالی قدرتمندتر شدم. سه بار در طول روز باید تمرین می‌کردم اما آسیب دیدم. در شرایط عالی بودم و در دوره محرومیت 4 ماهه فرصت کافی برای تمرین و بهتر شدن داشتم. خانواده و دوستانم به من برای حفظ روحیه کمک کردند. به خودم گفتم این اتفاق افتاده و باید از این شرایط خارج شوم. در این دوره باشگاه آمیای فرانسه که گناهی در ماجرای محرومیتم نداشت از من حمایت کرد. آنها هم می‌دانستند این حکم از سوی فیفا ناعادلانه است. همواره از آنها ممنون هستم. فکر می‌کنم اکنون باشگاه آمیا نیز از فروش قطعی‌ام به برنتفورد احساس خوبی دارد و سود کرد.

قدوس در مورد موارد مربوط به انتقال نافرجامش از اوسترشوندس سوئد به اوئسکای اسپانیا که در نهایت با جرایم سخت از سوی فیفا مواجه شد، خاطرنشان کرد: همه چیز آن طور که می‌خواستم پیش نرفت. خیلی چیزها تحت کنترل من نبود. باید کتابی در این مورد بنویسم و با خواندنش چیزهایی یاد می‌گیرید. باید کتابی بنویسم تا درسی برای دیگر فوتبالیست‌ها باشد و هرگز برای‌شان رخ ندهد. اکنون نمی‌توانم به آن بپردازم. حتی نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم، زیرا احساس بدی پیدا می‌کنم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها