|

ادعای فدراسیون فوتبال: بدهی شرکت شستا تسویه شد

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال اعلام کرد بدهی شرکت شستا به طور کامل پرداخت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

«علی سلیمانی»، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال عنوان کرد: «با همکاری وزارت ورزش و جوانان، 4 میلیارد دیگر به شرکت شستا پرداخت شد و مجموع پرداختی فدراسیون فوتبال به این شرکت به 25 میلیارد رسید که براساس نرخ روز هنگام استقراض دقیقا معادل دو میلیون یورویی است که در سال 98 از این شرکت قرض گرفتیم.»

اظهارات خزانه‌دار فدراسیون فوتبال حالی است که شستا مبلغی در حدود ۶۰ میلیارد تومان را با توجه به نرخ یورو در بازار مطالبه کرده است.

وی افزود: «ضمن تقدیر از حمایت و همراهی شرکت شستا با فدراسیون فوتبال و تیم ملی در آن مقطع حساس، درخواست می کنیم که مدیران ذیربط با تقاضای فدراسیون جهت تسویه به نرخ روز بر اساس قوانین مالی حاکم بر طرفین که همان نرخ سامانه نیما تلقی می گردد موافقت کنند. در این شرایط، فدراسیون هم قطعا با طی این مراحل می تواند از منابع تخصیصی خود به بهترین شکل بهره‌مند شود.»

در واقع، خزانه‌دار فدراسیون با اشراف بر خواسته شستا، از مدیران مربوطه درخواست کرده از خواسته خود برای دریافت این بدهی به قیمت ارز در مقطع کنونی یعنی بهمن ۹۹ منصرف شوند! باید دید شستا چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت.

شکایت شرکت شستا از فدراسیون فوتبال به خاطر طلب دو میلیون یورویی که داشت سر و صدای زیادی به پا کرده بود. فدراسیون به خاطر پرداخت پول به مارک ویلموتس، سرمربی سابق بلژیکی تیم ملی، این مبلغ را از شستا قرض گرفت و در بازپرداخت آن به مشکل خورد تا شستا به شکایت بپردازد و ساختمان فدراسیون را توقیف کند.

توقیف و حراج ساختمان فدراسیون فوتبال چندی قبل با وساطت وزیر ورزش و جوانان و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی متوقف شد و به فدراسیون تا پایان سال برای تسویه حساب بدهی خود زمان داده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها