|

تحریم ها و ممانعت از دریافت پاداش آسیایی

باشگاه پرسپولیس در نامه ای مجدد به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تعیین تکلیف پاداش آسیایی این تیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

    باشگاه پرسپولیس که این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است و تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر را در اولویت قرار داده است در جدیدترین اقدام خود بار دیگر در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار مشخص شدن تکلیف پاداش های آسیایی خود شد.

باشگاه پرسپولیس در همین زمینه در خواست داده تا در صورت امکان طلب 534 هزار یورویی ماریو بودیمیر از محل مطالبات این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود که این خواسته برای بار دوم با مخالفت فیفا و ای اف سی مواجه شده است.

فیفا هم در جواب نامه باشگاه پرسپولیس تاکید کرده است هر یک از نهادهای زیر مجموعه این نهاد مستقل هستند و استقلال مالی دارند و نمی توانیم مطالبات بودیمیر را از محل درآمدهای باشگاه در ای اف سی پرداخت کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز که به دلیل تحریم ها علیه ایران از پرداخت پاداش آسیایی پرسپولیس خودداری می کند، به قرمزها اعلام کرده است این پول باید از طریق صندوق ای اف سی و بانک های زیر مجموعه به حساب این باشگاه واریز شود که این اقدام به دلیل تحریم های بانکی امکان پذیر نیست.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا می توانسته پاداش آسیایی را به صورت نقد به این باشگاه پرداخت کند که از این موضوع صرف نظر کرده است، با این شرایط بعید است باشگاه پرسپولیس که حساب زیادی روی پاداش نایب قهرمانی آسیا باز کرده بود به راحتی به این پول دست پیدا کند.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها