|

توضیحات شکوری درباره پرداخت پول بودیمیر

سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: پیگیر دریافت پاداش آسیایی از AFC هستیم اما مشکل اصلی در این زمینه تحریم‌های بانکی است.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم شکوری درباره پرداخت بخشی از مطالبات ماریو بودیمیر و رفع خطر محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با پیگیری‌های باشگاه و آقایان سمیعی  و صدری، موفق شدیم بخشی از مطالبات بودیمیر را پرداخت کنیم تا خطر محرومیت و نگرانی که نزد هواداران بود برطرف شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بخش اول پرداختی مطالبات بودیمیر حدود 300 هزار یورو بوده است، گفت: فعلاً مبلغی را اعلام نکنیم بهتر است، اما با رایزنی‌هایی که با بودیمیر و وکیل این بازیکن انجام شد و مساعدتی که آنها انجام دادند، قسط اول پرداخت شده است. با توجه به نرخ ارز و بحث انتقال پول، رقم دقیقی را نمی‌توانیم بگوییم اما بخشی از مطالبات بودیمیر پرداخت شده و در تلاش هستیم مابقی این پول را هم پرداخت کرده و مانند پرونده اینیگو والنسیا، این پرونده را نیز ببندیم.

سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه زمانی بخش پایانی مطالبات بودیمیر پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: خدا را شکر دیگر خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند و در حال تأمین منابع هستیم تا بقیه پول را هم پرداخت کنیم، ولی واقعاً مبلغ مطالبات بسیار زیاد بود. در این شرایط اقتصادی باشگاه و کشور تأمین این مبلغ کار سختی است، اما در حال کار و تلاش هستیم تا مابقی مطالبات را هم پرداخت کنیم.

شکوری در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس برای پیگیری پاداش آسیایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده و تکلیف این پاداش‌ها چه شد؟ گفت: همچنان پیگیر پاداش آسیایی هستیم ولی تا امروز به خاطر تحریم‌های بانکی این اتفاق نیفتاده است. مشکل ما هم تحریم‌های بانکی است. مبلغی هم که برای پرداخت مطالبات بودیمیر تأمین شد، از پاداش‌های AFC نبود. همانطور که به هواداران قول دادیم، هر زمانی این پاداش‌ها به باشگاه برسد، قطعاً به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد که این پول چقدر است و در کجا هزینه خواهد شد. در مقطع فعلی دغدغه اصلی هواداران مطالبات بودیمیر بود که خدا کمک کرد و توانستیم بخشی از آن را پرداخت کنیم و ان‌شاءالله بقیه نیز پرداخت خواهد شد. 

وی در واکنش به پرسشی درباره آخرین وضعیت جذب مهدی ترابی گفت: درباره نقل و انتقالات بعد از شروع فصل نقل‌و‌انتقالات صحبت خواهیم کرد و فعلاً بهتر است چیزی نگوییم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها