|

نصرتی: داوری‌ها ضعیف شده و با فریاد حقمان را می گیریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با انتقاد از قضاوت داوران دیدارهای لیگ دسته اول، گفت که حس می‌کند تیمش باید با داد و فریاد به استحقاق خود ب…

لینک کوتاه کپی شد

محمد نصرتی درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال ملاثانی گفت: ما به دنبال بازی جوانمردانه بودیم و به هر قیمتی به دنبال نتیجه نیستیم. با این حال برخی تیم‌ها برای رسیدن به خواسته خود، دست به هر کاری می‌زنند. وقت‌کشی می‌کنند، سر و صدا به راه می‌اندازند و ... . همین اتفاقات در دیدار با استقلال ملاثانی رخ داد.

از بزرگترهای تیم توقع زیادی می‌رود

وی با بیان اینکه تیمش بازی را به خوبی آغاز کرد، تصریح کرد: متأسفانه گل اول را روی اشتباه چند بزرگتر تیم خیلی زود دریافت کردیم. از این بزرگترها توقع زیادی می‌رود و ما برخی نکات را به آنها گوشزد کرده بودیم. هفت یا هشت فرصت گلزنی ایجاد کردیم، اما توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود و روز بدشانسی ما بود. دروازه‌بان حریف عکس‌العمل‌های فوق‌العاده‌ای نشان داد و گاهی توپ را از یک قدمی دروازه به بیرون زدیم.

داوری‌ها خیلی ضعیف شده، حق‌مان را باید با داد و فریاد بگیریم

سرمربی پارس جنوبی جم با انتقاد از قضاوت حمیدرضا همیراد بیان کرد: برای ناظران و داوران چهارم، وسط و کمک‌ها متأسفم. داوری خیلی ضعیف شده و نمی‌دانیم قضاوت‌ها با انتقاد ما اصلاح می‌شود یا با سکوت ما. به جایی رسیدیم که احساس می‌کنیم باید داد و فریاد کنیم تا احقاق حق کنیم. داوران نمی‌توانند به بازی نظم بدهند و آن را مدیریت کنند. یک تیم بر خلاف توقع خود به گل رسیده و هر کاری برای حفظ این گل انجام می‌دهد.

فوتبال ما شدیداً عقب‌گرد می‌کند

نصرتی در ادامه اظهار داشت: داور باید این را بفهمد و نمی‌توانم به او بگویم خواهش می‌کنم بازی را از جریان نینداز. صد بار به داوران گفتیم اجازه دهید بازی در جریان باشد، اما پس از اینکه دو دقیقه از مسابقه ادامه پیدا می‌کند، بازی یک دقیقه می‌خوابد. متأسفانه فوتبال ما شدیداً عقب‌گرد می‌کند.

یک تمرین را 10 بار با بازیکنان تکرار می‌کنیم، مرتبه یازدهم نمی‌دانند چه تمرینی است!

وی با انتقاد از شاگردانش خاطرنشان کرد: بازیکنان اصلاً تمرکز ندارند. من چهار ماه است سرمربی تیم هستم و یک تمرین را 10 بار با بازیکنان تکرار کرده‌ایم، اما آنها بار یازدهم نمی‌دانند چه تمرینی می‌کنیم. این به داوری مربوط نیست و بیشتر به فضای مجازی مرتبط است. مسائل مالی هم اهمیت دارد، اما این موضوع قبلاً هم در میان بوده است. مگر می‌شود یک تمرین را 10 بار انجام دهید، اما بازیکن در مرتبه یازدهم نداند تمرین چیست؟

استقلال ملاثانی 2 موقعیت داشت

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های گذشته و کسب چهار امتیاز در شش مسابقه اخیر به تسنیم گفت: در بازی با نود ارومیه یک توپ روی دروازه ما آمد که همان توپ وارد دروازه‌مان شد و یک بر صفر شکست خوردیم. مقابل استقلال ملاثانی هم فقط دو موقعیت روی دروازه پارس جنوبی به وجود آمد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

دهمین تیم دسته اولی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم

نصرتی با بیان اینکه در نیمه دوم دیدار با استقلال ملاثانی اصلاً دروازه‌بان تیمش را ندیده است، تصریح کرد: پارس جنوبی تمرینات خود را دیر آغاز کرد و ما دهمین تیم لیگ یکی بودیم که تمرین را شروع کردیم. تمرینات بادران بیش از دو ماه و هوادار بیش از یک ماه زودتر از ما آغاز شد. قطعاً در نقل‌وانتقالات تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم.

تراکتور برای جبران مافات به مصاف پرسپولیس می‌رود

وی درباره دیدار روز جمعه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تراکتور و پرسپولیس را از صمیم قلب دارم؛ به خصوص تراکتور را که پنج فصل در آن بازی کردم. دوست دارم شاهد بازی جذابی باشیم و هواداران از آن لذت ببرند. این دیدار برای هر دو تیم سخت است؛ به‌ویژه برای پرسپولیس که در تبریز بازی می‌کند. تراکتور هفته گذشته نتوانست در خانه خود امتیاز بگیرد و در این مسابقه برای جبران مافات تلاش می‌کند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها