|

پایان دوره ی شجاعی در تراکتور

اگر مسعود می‌خواهد بازی کند به نفع او و تراکتور است یکی مربی تیم شود. یکی مثل ساکت الهامی یا مربیانی که بیرون مانده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور با دو شکست متوالی در برابر تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس عملاً از جمع مدعیان قهرمانی نیم‌فصل خارج شد؛ و این نتایج نشان داد مسعود شجاعی ذهنش بیشتر درگیر بازیگری است تا مربیگری و در این برهه از زمان نمی‌تواند خواسته‌های فنی تیم را برآورده کند. این شاید منجر به تغییر در کادر فنی تیم شود. 

محتمل‌ترین گزینه برای تراکتور ساکت الهامی است. مربی فصل گذشته این تیم که ۳ ماه باقی ‌مانده محرومیتش به حالت تعلیق درآمده است و بار دیگر می‌تواند روی نیمکت تیم‌ها بنشیند. او بعد از قهرمان کردن تراکتور در جام‌حذفی به دلیل برخورد ناشایستی که با روشنک، مسئول برگزاری بازی نهایی جام‌حذفی داشت ۶ ماه از حضور در میادین محروم شد که طبق قانون ۳ ماه باقی‌مانده از محرومیتش به حالت تعلیق درآمده است. 

صرف نظر از اینکه ساکت الهامی مربی تراکتور خواهد شد یا نه باید به این نکته اشاره کرد که تراکتور از نظر مهره یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رود اما هماهنگی بین اعضای تیم و ترغیب آنها برای قهرمان شدن در لیگ برتر هنر است که این هنر را هر مربی‌ای ندارد. البته مسعود شجاعی در ابتدای راه است‌؛ مربیگری تراکتور به نظر می‌رسد بیشتر به او تحمیل شده تا خواست او باشد، چراکه اگر خواست او بود به طور حتم بازیگری را کنار می‌گذاشت. کسی که مربیگری می‌کند اینقدر دغدغه فکری دارد که به فکر بازی نباشد. 

فوتبال اگر چه ورزش ساده‌ای است اما این‌قدر هم سهل نیست که مسعود هم بازی کند و هم مربیگری و انتظارش این باشد که امتیازات برای قهرمانی یکی پس از دیگری به دست ‌آید. از قدیم گفته‌اند که با یک دست نمی‌شود دو هندوانه از روی زمین برداشت. شاید مسعود شجاعی در ادامه بازیکن بهتری برای تراکتور باشد و شاید هم مربی بهتری. به طور حتم باید یکی از این راه‌ها را انتخاب کند. اختلاف تراکتور با صدر با این شکست‌هایی که تیم سرخ آن هم در خانه پذیرا می‌شود روز به روز در حال افزایش است و بدون شک  از جایی تراکتور هر قدر خوب عمل کند این جبران امکان‌پذیر نخواهد بود. تراکتور و مسعود شجاعی باید راه را انتخاب کنند. براساس میل و اختیار خویش. اگر مسعود می‌خواهد بازی کند به نفع او و تراکتور است یکی مربی تیم شود. یکی مثل ساکت الهامی یا مربیانی که بیرون مانده‌اند.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها