|

راموس یک ماه و نیم را از دست داد!!

کابوس رئالی ها را رها نمی کند و این بار نوبت به کاپیتانشان راموس رسیده که یک ماه و نیم از میادین به دور است.

لینک کوتاه کپی شد

سرخیو راموس از بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو دیگر نتوانسته برای رئال به میدان برود. کاپیتان رئال که این هفته ها بحث به بن بست خوردن مذاکرات تمدیدش با رئال حواشی زیادی ایجاد کرده، در سه بازی متوالی اخیر رئال غیبت داشته و حاصل کار برای کهکشانی ها دو شکست و یک برد بوده است.

راموس از دوشنبه گذشته کار روی چمن را شروع کرد و تا پنجشنبه نیز بدون مشکل در تمرینات حاضر بود ولی با اعلام فهرست رئال برای بازی امروز برابر اوئسکا مشخص شد که مشکل مصدومیتش برطرف نشده و او در دسترس نخواهد بود. در فهرست اعلام شده از سوی زین الدین زیدان، تنها نام ۱۷ بازیکن به چشم می خورد.

غیبت راموس خبر بدی برای رئال بود ولی خبر کابوس وار، ساعتی پیش منتشر شد. طبق ادعای کادنا کوپه که به تایید مارکا و آاس نیز رسیده، راموس تا ساعاتی دیگر مینیسک خود را جراحی خواهد کرد.

آرتروسکوپی زانو باعث خواهد شد که راموس بین شش تا هفت هفته به دور از میادین باشد و به این ترتیب هر دو بازی رفت و برگشت برابر آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

انتظار می رود راموس بازی برابر ختافه، والنسیا، وایادولید، آتالانتا(رفت)، سوسیداد، اتلتیکو، الچه و آتالانتا(برگشت) را از دست بدهد و به بازی با سلتا در تاریخ ۲۱ مارس برسد. 

غیبت راموس بدون شک معضلی بزرگ برای رئال مادرید خواهد بود و شاید در این مدت رئال شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را به طور قطع از دست بدهد.

منبع خبر : مدال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها