|

پرسپولیس چه فکری برای استوکس به سر دارد؟

استوکس که یکسالی می شود از قرمز ها جدا شده هنوز از قرمز ها شکایت نکرده که حق و حقوق یا مطالبات خود را بگیرد که در نوع خودش عجیب است.

لینک کوتاه کپی شد

 

زمانی که یحیی گل‌محمدی تازه هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته بود، از باشگاه خواست آنتونی استوکس را به خدمت بگیرد تا این گونه مشکل پرسپولیس در خط حمله برطرف شود. با وجود این که همه از رفتارهای غیرحرفه‌ای این مهاجم ایرلندی آگاه بودند، محمد حسن انصاری‌فرد (مدیرعامل وقت) تیمی را به دوبی فرستاد تا مقدمات به خدمت گرفتن این مهاجم ایرلندی را انجام بدهند اما اصرار استوکس برای دریافت پیش پرداختش کار را برای انعقاد قرارداد سخت کرده بود. در نهایت با گذشت یک هفته، در نهایت پرسپولیس ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۲۷۰ هزار دلاری او که برای ۶ ماه منعقد شده بود را نقدا پرداخت کرد تا قرارداد از سوی این بازیکن به امضا برسد.

استوکس به ایران آمد اما آن‌قدر اضافه وزن داشت که نیاز به چند هفته تمرین داشت. با این حال در برخی بازی‌ها چند دقیقه‌ای به میدان آمد که نشان می‌داد از آمادگی مطلوب به دور است. در نهایت پس از سفر پرسپولیس به شارجه امارات، برای دیدار برابر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و در راه بازگشت، او از کادر فنی مرخصی چند روزه گرفت تا به استراحت بپردازد اما دیگر هیچگاه به ایران بازنگشت. پس از این اتفاق انصاری‌فرد و مسوولان باشگاه مدعی بودند به لطف قرارداد محکمی که با او منعقد کرده‌اند، از تمام حقوق باشگاه دفاع می‌کنند و این بازیکن نه نتها باید ۱۵۰ هزار دلار دریافتی را پس بدهد، بلکه با جرایمی هم مواجه خواهد شد.

حالا یک سال از آن موضوع می‌گذرد و انصاری‌فرد رفت و رسول‌پناه آمد و در آخر جعفر سمیعی روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشست اما هیچکدام از این مدیران پیگیر پرونده این بازیکن ایرلندی در فیفا نبودند. یعنی در واقعا پرسپولیس اصلا شکایتی در فیفا علیه این بازیکن طرح نکرده و فقط در قالب چند نامه پیگیر موضوع از سوی کیمته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران بوده است.

در این‌باره ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ خود به صراحت گفت: “در خصوص پرونده استوکس هم باید بگویم طی روزهای آینده از او هم شکایت می‌کنیم.” با این حال و با گذشت یک ماه از این نشست خبری، هنوز طرح شکایتی از سوی پرسپولیس به فیفا انجام نشده است.

درباره این که چرا پرسپولیس از آنتونی استوکس به فیفا شکایت نمی‌کند، خبرنگار ما از ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس سوال پرسید که او حاضر به پاسخگویی به این سوال نشد.

منبع:پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها