|

علی‌محمدی:شکست استقلال برایمان خیلی ارزشمند است

علی‌محمدی: استقلال یکی از رقیبان مهم ما در راه قهرمانی است و شکست دادن استقلال می‌تواند بیشتر از ۳ امتیاز ارزش داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جلال‌الدین علی‌محمدی در ارتباط با پیروزی 3 بر یک تیمش در دربی اصفهان گفت: با اینکه بازی را بردیم ولی این مسابقه آسان نبود. ذوب‌آهن تیم خوبی است و با این بازیکنان باکیفیت مستحق حضور در پایین جدول نیست. در این بازی نمایش خوبی داشتیم و خوشبختانه 3 امتیاز مهم گرفتیم که می‌تواند در آینده به درد سپاهان بخورد. دربی اصفهان همیشه جذاب می‌شود و خوشحالم که این بازی هم تماشایی بود.

وی در ارتباط با اینکه پیام نیازمند با وجود سابقه زیادی که در سپاهان ندارد، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، تاکید کرد: این تصمیمی بود که سرمربی تیم گرفت و همه ما باید تابع تصمیمات کادر فنی باشیم. مشکلی بابت این موضوع نداشتم چون بیشتر از هر چیزی موفقیت سپاهان برایم مهم است. همه ما در کنار هم هستیم و اگر اتحاد داشته باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

علی‌محمدی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر استقلال که شنبه آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما و استقلال موقعیت خوبی در بالای جدول داریم و فاصله امتیازها کم است. طبیعتا این تیم یکی از رقیبان مهم ما در راه قهرمانی است، پس شکست دادن استقلال می‌تواند بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشته باشد. بازی آسانی در پیش نداریم.

هافبک سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود؟» عنوان کرد: سپاهان همیشه جزو مدعیان است ولی از حالا زود است در این خصوص صحبت کنیم. چند تیم دنبال قهرمانی هستند و رسیدن به این عنوان اصلا راحت نیست. باید سخت تلاش کنیم و کم اشتباه باشیم تا به قهرمانی برسیم. خیلی دوست دارم در این فصل قهرمانی با سپاهان را در لیگ برتر تجربه کنم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها