|

خلاصه بازی یوونتوس 2-0 آ اس رم؛ درخشش رونالدو در 36 سالگی

یوونتوس موفق شد با نتیجه دو بر صفر رم را شکست دهد و در جایگاه سوم سری آ ایتالیا قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

یوونتوس در دیداری که توپ و میدان را به آاس رم داد، با عملکرد خوب دفاعی، از تک موقعیت هایش نهایت بهره را برد تا ضمن ذخیره انرژی، برد مهمی در سری آ کسب کند و به رده سوم جدول راه یابد. آاس رم با وجود داشتن مالکیت توپ قابل توجه در خانه یوونتوس، نتوانست موقعیتی جدی بسازد و پائولو فونسکا بازهم یک بازی بزرگ را باخت. 

گل های یوونتوس و آاس رم

یوونتوس 1-0 آاس رم؛ کریستیانو رونالدو 13': پاس اشتباه اسپیناتزولا، الکس ساندرو را صاحب توپ کرد. مدافع برزیلی پس از چندین متر حرکت با توپ، با یک چرخش خوب، موراتا را صاحب توپ کرد. موراتا توپ را به رونالدو پاس داد و ستاره 36 ساله یوونتوس با یک شوت زمینی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه پائو لوپز فرستاد.

یوونتوس 2-0 آاس رم؛ گل به خودی ایبانیز 70': پاس به جلوی خوب خوان کوادرادو، دیان کولوسفسکی را در موقعیت خوبی قرار داد. مهاجم سوئدی پاس به بیرون فرستاد تا رونالدو دروازه را باز کند اما ایبانیز پیش دستی کرد و زودتر از رونالدو، دروازه خودی را گشود. 

لحظه برگزیده بازی

 روی یک صحنه که کریستیانو رونالدو با سانتر از جناحین صاحب توپ شده بود، آماده بود تا گلزنی کند. او شوت محکم و وحشتناکی را از فاصله‌ای نزدیک به دروازه شلیک کرد به طوری که واکنش دروازه‌بان بی فایده بود و کاری از دست پائو لوپز، دروازه‌بان رم بر نمی‌آمد اما این شوت پس از برخورد به تیرک افقی دروازه روی خط فرود آمد و گل نشد تا ستاره پرتغالی نتوانسته باشد گل بعدی خود را هم به ثمر برساند.

16126389870292

این صحنه در دقیقه 22 بازی اتفاق افتاد و رونالدو در آستانه‌ی به ثمر رساندن گل دومش بود اما موفق نشد. پس از این صحنه رونالدو رو به کمک داور مسابقه کرد تا ببیند که آیا این توپ از خط دروازه عبور کرده یا نه اما چنین اتفاقی نیفتاده بود.

16126392096095

جدول سری آ ایتالیا

photo_2021-02-06_22-26-32

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها