|

مظاهری:ما حتی در زمین و غذا هم مشکل داریم

رشید مظاهری دروازه‌بان آبی های پایتخت در مصاحبه ای عنوان کرد:من هیچ وقت نگفتم باید حتماً فیکس باشم و در همه بازی‌ها به میدان بروم.

لینک کوتاه کپی شد

وقتی ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اعلام شد همه از نیمکت‌نشینی رشید مظاهری متعجب شدند. یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل در حالی مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت نشست که به لحاظ آماری بهترین گلر لیگ به حساب می‌آید. بعد از آن بازی شنیده شد دلیل نیمکت‌نشینی مظاهری اعتراض به تاکتیک‌های محمود فکری بود؛ موضوعی که خیلی زود توسط فکری تکذیب شد و در بازی جمعه جلوی نساجی دوباره رشید درون دروازه قرار گرفت. با رشید در خصوص ششمین کلین‌شیت فصلش، صدرنشینی در لیگ، حواشی چند وقت اخیر، اعتراض به نحوه بازی استقلال، تیم ملی و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

شش کلین شیت در ١١ بازی آمار خوبی برای یک گلر است. در این مورد صحبت کن. 

خب بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم. به نظر خودم فصل خوبی را سپری می‌کنم و هم به لحاظ جسمی و هم روحی کاملاً آماده‌ام. بعد از پیوستن به استقلال انگیزه‌های بسیار زیادی برای درخشش داشتم و برای رسیدن به اهدافم خیلی زحمت‌ کشیدم. بابت عملکردم خوشحالم چون شرمنده هواداران استقلال نشدم. 

هواداران هم خیلی دوستت دارند و به نظرشان تو بهترین خرید این فصل استقلال هستی. 

من فقط چند ماه است که به استقلال آمده‌ام ولی باید اعتراف کنم در همین مدت کم عاشق هواداران استقلال شدم. آنها فوق‌العاده بامحبت هستند و در این مدت از من حمایت کردند. تمام انگیزه من این است که در هر بازی برای استقلال به میدان می‌روم بهترین عملکرد را داشته باشم تا آنها راضی و خوشحال باشند. وقتی به استقلال آمدم این موضوع را لمس کردم که خیلی‌ها با این تیم زندگی می‌کنند و استقلال همه چیز آنهاست. می‌خواهم از همین طریق به آنها بگویم همه تلاش مجموعه تیم این است که آنها خوشحال شوند.

بازی با نساجی چطور بود؟ 

بعد از اینکه مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان موفق به پیروزی نشدیم نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشتیم و باید این بازی را می‌بردیم. نساجی تیمی جنگنده بود که پرتعداد دفاع می‌کرد به همین دلیل بازی مقابل این تیم‌ها سخت است. خدا را شکر با حوصله فوتبال بازی کردیم و در دقایق پایانی به گل رسیدیم. انصافاً هم فرشید گل خوشگلی زد و فکر کنم این گل به دل همه هواداران نشست. از اینکه صدر را از دست ندادیم خوشحالم و امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم. 

بعد از بازی همه بازیکنان از مدیریت باشگاه انتقاد کردند و حتی گفتند غذای کافی به بچه‌ها داده نمی‌شود. توضیح می‌دهی؟ 

خب واقعاً شرایط تیم ما خوب نیست من اصلاً دلم نمی خواهد در مورد غذا و این مسائل حرف بزنم چون برای نام بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بد است فقط می‌گویم برای این باشگاه بزرگ زشت است این اتفاقات بیفتد. زمین تمرین ما هم واقعاً بد است امیدوارم مدیران باشگاه فکری به حال مشکلات تیم و بازیکنان بکنند. بازیکن باشگاه استقلال واقعاً نباید فکر و ذهنش درگیر این موضوعات پیش پا افتاده باشد. 

بازیکنان در مورد مسائل مالی هم حرف زدند و کلی انتقاد داشتند. می‌توانی بگویی مثلاً خودت چند درصد قراردادت را گرفتی؟ 

خب بچه‌ها کاملاً حق دارند چون روی پول قراردادشان حساب باز کردند و حقشان را می‌خواهند. من نمی‌توانم بگویم چند درصد گرفتم ولی مشکل اصلی ما به نظرم بی‌توجهی است. پول و امکانات به کنار حداقل مدیران باشگاه بیایند در تمرین حالی از بچه‌ها بپرسند. توجه دیدن و پیگیری برای حل مشکلاتشان کمترین حق بازیکنان است. 

برگردیم به عقب. دلیل نیمکت‌نشینی‌ات در بازی با نفت مسجدسلیمان چه بود؟ 

خب کادر فنی باید در این مورد نظر بدهند. آنها و شخص حاج‌محمود تصمیم گرفتند که در آن بازی نیمکت‌نشین شوم و من هم بدون مشکل روی نیمکت نشستم. آن‌طور که فکری در مصاحبه‌اش اعلام کرد فکر می‌کنم به خاطر اینکه در بازی با سایپا گل خوردیم و باختیم این تصمیم را گرفت. فکر می‌کنم حاج‌محمود گلری می‌خواهد که در طول فصل اصلاً گل نخورد. به هرحال تصمیمی بود که گرفته شد و من هم پذیرفتم. 

شنیده شد دلیل بازی نکردنت این بود که قبل از شروع بازی و در جلسه فنی به مسائل تاکتیکی تیم ایراد گرفتی و با سرمربی تیم درگیری لفظی پیدا کردی. خودت این موضوع را تأیید می‌کنی؟ 

من هیچ وقت آدم پرحاشیه‌ای نبودم و نیستم. همه آنهایی که با من کار کردند می‌توانند این موضوع را تأیید کنند. توهین یا اعتراضی در کار نبود چون من اهلش نیستم ولی باید یک موضوع را بگویم، به نظرم تفکرات کادر فنی در مورد گلرها طوری است که به ضرر ما تمام می‌شود و تیم ضربه می‌خورد. فشار و استرسی که به گلرها وارد می‌شود باعث از دست رفتن تمرکز می‌شود. من یا سیدحسین فرقی نمی‌کند استرس به هر کدام‌مان وارد شود بازدهی‌مان کم می‌شود و در نهایت دودش به چشم استقلال و هواداران می‌رود. من هیچ وقت نگفتم باید حتماً فیکس باشم و در همه بازی‌ها به میدان بروم. همیشه سعی کردم خوب تمرین کنم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم. 

به نظرت استقلال امسال می‌تواند قهرمان شود؟ 

ما نتایج خوبی گرفتیم و صدرنشین لیگ هستیم. به طور حتم امسال استقلال مدعی قهرمانی است و همه تلاشمان را می‌کنیم در آخر فصل این اتفاق رخ دهد. 

حرف پایانی؟

باید یک بار دیگر درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت بگویم. روزهای بسیار سختی برای همه ما بود و اتفاق فوق‌العاده تلخی رخ داد. شاید باورتان نشود ولی وقتی مادر علی را دیدم و صحبت‌هایش را شنیدم خیلی ناراحت شدم و بی‌اختیار اشک ریختم. داغ بسیار بزرگی است امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها