|

فتح‌الله‌زاده:کسی پشت پرده ی استقلال را نمی داند

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تصمیم گیری در استقلال جزیره‌ای است و این موضوع به پیکره باشگاه آسیب می‌زند.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط استقلال و مشکلات این تیم صحبت کرد. او مدیریت باشگاه را هم مورد نقد و بررسی قرار داد:

*بازیکنان می‌گویند که ما مسئولان را نمی‌بینیم. روز گذشته بعد از جلسه فکری و مددی خود فکری اعلام کرد که مددی مدیرعامل باشگاه قول داده که سر تمرین بیاید. این نشان می‌دهد که ارتباطاتی نزدیکی وجود ندارد و همین موضوع استقلال صدر جدولی را به حاشیه می‌برد. نباید هوادار تیم صدرنشین ناراحت باشد. وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم، باید به نحو احسن انجام دهیم،‌ اما الان جزیره‌ای در استقلال تصمیم‌گیری می‌شود که در مجموع به پیکره باشگاه آسیب می‌زند.

*هیئت مدیره، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان حتماً زحمت کشیده‌اند که تیم صدر جدول است اما آن چیزی که ما می‌بینیم این است که چطور تیم صدر جدولی حاشیه دارد. یک عده کارشناسانه به مسائل نگاه می‌کنند و وقتی روند را می‌بینند انتقاد می‌کنند. وقتی فرزند شما در مخارج خود زیاده‌روی می‌کند، پدر و مادر نگران می‌شوند که باید برای آینده هم پس‌انداز شود. الان حکایت باشگاه ما همین است. ما از آن پس‌انداز خرج می‌کنیم، پس آینده چه می‌شود. وقتی اعتراضی صورت می‌گیرد حتماً نارضایتی وجود دارد.

*سرمربی‌ای که صدر جدول است باید تشویق شود، اما نقد می‌شود. هیئت مدیره و مدیرعامل با هم مشکل دارند و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.  تنها محمود فکری نیست، بلکه مدیرعامل هم در خطر است. این احساسی نیست که ما درک نکنیم و خود به خود نشان داده می‌شود از سرمربی تیمی که صدر جدول است چقدر حمایت می‌بینید. حاشیه‌ها موجب شده که حمایت شاخص نبینیم و این مسائل سرمربی را هم نگران می‌کند.

*چرا کاپیتان تیم عصبانی می‌شود؟ همه پشت پرده را نمی‌دانند. وقتی با تمام وجود کار کنید اما شب قبل از بازی متوجه شوید که از شما به کمیته انضباطی شکایت شده است، چه حالی پیدا می‌کنید؟ طبیعتاً ما هم شبیه غفوری می‌شویم. اگر قرارداد غفوری چند برابر شده او مقصر نیست. این بازیکن پیشنهادی داده و باشگاه هم قبول کرده است. این کارها حرفه‌ای نیست و دودش به چشم استقلال و هواداران می‌رود.

*مدیریت فقط مدیرعامل نیست. ما می‌بینیم علی نژاد معاون وزیر از مددی حمایت می‌کند و یعنی وزارت ورزش هم جزو همین مدیریت است. به نظر من مجموعه مدیریت کنار هم نیستند و این به استقلال ضربه می‌زند.

منبع: فارس

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها