|

درخشان:علی انصاریان همه جا کمک حال من بود

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: رفتار علی انصاریان با مادرش می‌تواند یک الگو برای همه جوانان ایرانی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

«دنیا ارزشی ندارد. چه کسی تضمین می‌دهد من و شما فردا زنده باشیم یا نه؟ چه کسی مطمئن است چند سال دیگر زنده است یا نیست؟» این تازه‌ترین صحبت‌های حمید درخشان است. مربی علی انصاریان در تیم‌های شهرداری تبریز و شاهین بوشهر که در مراسم خاکسپاری پیشکسوت خوش‌اخلاق پرسپولیس شرکت کرده بود و...  

می‌دانیم در شهرداری تبریز و شاهین بوشهر مربی علی انصاریان بودید. از ویژگی‌های او برای ما بگویید.

فوتبالیست متعصب و بامعرفتی بود که پیراهن هر تیمی را می‌پوشید با تمام وجود برای آن تیم بازی می‌کرد. خدابیامرز علی در زمین فوتبال عصای دست من بود. ارتباط خوبی با همه بچه‌ها برقرار می‌کرد و ضمن رفاقت تیم را مدیریت می‌کرد. روحش شاد واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؟ فقط می‌توانم بگویم به داشتن چنین شاگردی افتخار می‌کنم. رفتار علی با مادرش می‌تواند یک الگو برای همه جوانان ایرانی باشد. 

چه زمانی متوجه درگذشت علی انصاریان شدید؟

هر روز تقریباً پیگیر وضعیت او بودم و همان روز چهارشنبه متوجه شدم. خدا به مادرش صبر و تحمل بدهد. تحمل داغ جوان خیلی سخت و دشوار است. 

با چه کسی در مراسم خاکسپاری انصاریان شرکت کردید؟

تنها رفتم ولی علی‌آقا پروین، محمد پنجعلی، علی دایی، علی کریمی و...  را هم دیدم. دنیا واقعاً هیچ ارزشی ندارد. چه کسی تضمین می‌دهد من و شما فردا زنده باشیم یا نه؟ چه کسی مطمئن است چند سال دیگر زنده است یا نیست؟ بهتر است کینه و کدورت‌ها را دور ریخته و فقط عشق و محبت به یکدیگر داشته باشیم. تا روزی که دوستان، همبازیان و پیشکسوتان زنده هستند، قدر آنها را بدانیم. 

بسیار خوب، بازی پرسپولیس و تراکتور را دیدید؟

بله، نیمه اول این مسابقه چنگی به دل نزد اما نیمه دوم پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد. پرسپولیس یک گل زد و به نظر من می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند که با درخشش محمدرضا اخباری این اتفاق نیفتاد. 

تیم تراکتور هم نسبت به گذشته افت کرده بودید. قبول دارید؟

من واقعاً متعجب شدم. فکرش را نمی‌کردم تراکتور در خانه این‌طوری بازی کند. نمی‌دانم دلیل آن چیست ولی این تیم بازیکنان خوبی دارد و نماینده فوتبال باشگاهی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم تا شروع رقابت‌های آسیایی این تیم تقویت شود.

منبع: خبرورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها