|

واکنش ابراهیم شکوری به انتقادات وریا غفوری

من مدیر باشگاه پرسپولیس هستم و وریا بازیکن استقلال اگر ایرادی در کار من وجود دارد، باید در همان سطح، مطرح و بررسی شود.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم شکوری توضیحاتی را درباره صحبت های اخیر وریا غفوری ارائه کرد

من سال‌ ها فوتبال بازی کردم و جو فوتبال و فضای فکری و پیرامون بازیکنان را به خوبی می‌ شناسم. وریا غفوری از دوستان قدیمی من است و او را بابت به زبان آوردن این حرف ‌های احساسی، درک می ‌کنم اما در حال حاضر، من مدیر باشگاه پرسپولیس هستم و او بازیکن استقلال. اصلا نمی‌ خواهم پاسخی به این صحبت ‌ها بدهم. در هر سازمانی که بودم، سعی کردم از منافع سازمان خود دفاع کنم و اگر ایرادی در کار من وجود دارد، باید در همان سطح، مطرح و بررسی شود. بالاخره وریا به خاطر انتشار برخی اسناد و مدارک که به لحاظ اخلاقی و حرفه ‌ای آن را تائید نمی ‌کنم تحت فشار قرار گرفته و به همین علت او را درک می‌ کنم و پاسخی به صحبت ‌هایش نمی ‌دهم. 

اما این چندمین بار است که استقلالی‌ها علیه ارکان اصلی باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند! 

من بار دیگر از تمام اعضا و ارکان باشگاه‌های مختلف درخواست می‌ کنم که در مورد تیم خود اظهار نظر کنند و در مورد پرسپولیس صحبت نکنند. تجربه موفقیت سال‌ های اخیر می ‌تواند نقشه ‌راه هر باشگاهی باشد. تیم ما هرگز به دنبال تخریب سایر تیم‌ ها برای رسیدن به موفقیت نبوده، بلکه تمرکزش را بر روی رسیدن به اهداف خود گذاشته است.

اما وریا درباره شکوری چه گفته بود؟

برای من عجیب است که آقای شکوری می ‌آید عین یک کودک کری می‌ خواند. من موقعی که ایشان به‌عنوان سرپرست دبیرکلی به فدراسیون رفتند، خیلی خوشحال شدم که به‌ هر حال یک فرد فوتبالی توانسته پست مدیریتی بگیرد، ولی او خیلی زود خودش را نشان داد و ثابت کرد لایق آن پست نبوده است. به‌نظر من آنهایی که در سمت‌ های مدیریتی قرار می‌ گیرند حق کری ‌خوانی ندارند و باید کارشان را انجام دهند. از حق تیم‌ شان دفاع کنند ولی حق ندارند کری بخوانند. این خیلی کار سخیف و زشتی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها