|

توصیه جالب ناصر محمدخانی سر مزار میناوند و انصاریان

پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: برخی اتفاقات به ما یادآوری می‌کند که دنیا ارزش بحث، جدل و اختلاف را ندارد. باید اختلافات و کدورت‌ها را کنار…

لینک کوتاه کپی شد

ناصر محمدخانی در رابطه با درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: واقعاً باور نمی‌کنم. سرخاک مهرداد و علی خیلی ناراحت و اذیت شدم. مگر می‌شود باور کرد این دو جوان دوست‌داشتنی و خوش روحیه در این سن و سال از دنیا بروند. وی ادامه داد: وقتی کنار مربیان و بازیکنان پرسپولیس بالای سر مزار مهرداد میناوند و علی انصاریان ایستاده بودیم باورم نمی‌شد. خداوند به خانواده و مادر این دو عزیز صبر بدهد. دو ورزشکاری که باعث افتخار یک مملکت بودند و حالا به خاطر ویروس کرونا زیر خروارها خاک خوابیده‌اند.

ناصر محمدخانی ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: یحیی گل‌محمدی و همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس هم شوکه و ناراحت بودند. همه ما روزهای سخت و باورنکردنی را پشت‌سر گذاشتیم و امیدوارم این اخبار تلخ و ناراحت‌کننده تمام شود و دیگر نشنویم که یک پیشکسوت یا هموطن به‌خاطر ویروس کرونا درگذشته است.

محمدخانی با اشاره به اینکه باید قدر زنده‌ها را بیشتر بدانیم یادآور شد: برخی اتفاقات به ما یادآوری می‌کند که دنیا ارزش بحث، جدل و اختلاف را ندارد. باید اختلافات و کدورت‌ها را کنار گذاشته و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. باید قدر زنده‌ها و پیشکسوتان را بیشتر بدانیم. کسانی که برای پرسپولیس زحمت‌ کشیده‌اند را باید دوست بداریم و احوال آنها را بیشتر بپرسیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به قول علی آقا پروین نباید روی تخت بیمارستان یا در بهشت زهرا(س) یاد هم بیفتیم و در زمان حیات بیشتر احوال یکدیگر را بپرسیم. محمدخانی در پایان گفت: بار دیگر درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را به بازماندگان این دو عزیز، جامعه فوتبال و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای خانواده‌های میناوند و انصاریان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها