|

زمان و ساعت بازی استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر

سپاهان در هفته پایانی نیم فصل لی برتر میزبان استقلال تهران است و این دو تیم شانس یادی برای قهرمانی نیم فصل دارند.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم های استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و این حساس ترین بازی لیگ برتر خواهد بود. بازی استقلال سپاهان روز شنبه ساعت 17:10 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

آمار و ارقام به نفع استقلال

این سی و نهمین جدال لیگ برتری سپاهان و استقلال است. تا به حال ۱۵ برد برای تیم پایتخت‌نشین، ۱۱ پیروزی برای طلایی‌پوشان زاینده‌رود و ۱۲ تساوی به ثبت رسیده است. ۹۲ گل در این تعداد بازی رد و بدل شده که ماحصل آن ۵۰ گل برای آبی‌پوشان و ۴۲ گل برای تیم اصفهانی بوده است.

اما این نزدیکیِ آمار و ارقام درست نقطه مقابل نتایجی است که در چند سال اخیر در دیدارهای این ۲ تیم به بار نشسته است. افت طلایی‌پوشان باعث شده تا آنها در ۱۲ دوئل اخیرشان مقابل استقلال تنها یک برد را به دست بیاورند و در هشت مسابقه شکست بخورند. محرم نویدکیا تیمی را به میدان می‌فرستد که در چهار بازی پیشین خود برابر استقلال بردی نداشته و سه بار شکست خورده است. از آخرین برد سپاهان برابر استقلال ۸۴۱ روز می‌گذرد. بردی که در فصل ۹۸-۹۷ و در ورزشگاه آزادی به دست آمد. کی‌روش استنلی زننده تک گل این دیدار بود.


جایگاه دو تیم در جدول رده بندی

در جدول رده بندی استقلال تهران با 14 بازی و 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپاهان هم با 25 امتیاز در تعقیب آبی پوشان پایتخت است و برنده این مصاف شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل دارد البته نباید از پرسپولیس هم قافل شد. تیمی که با 13 بازی و 23 امیتیاز در تعقیب استقلال و سپاهان قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها