|

روش جالب یحیی گل محمدی برای رسیدن به صدر

پیروزی‌های پرسپولیس در این فصل با حداقل فاصله بدست آمده و تیم یحیی به‌شکل میلی‌متری و به اصطلاح فوتبالی‌ها «اقتصادی» رقبای خود را از پیش…

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در تنها بازی عقب افتاده هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با تک گل سید جلال حسینی از سد مس رفسنجان بگذرد و برای اولین بار به سه برد متوالی دست پیدا کند. با این سه امتیاز، سرخپوشان تهرانی ۲۴ امتیازی شدند و به رده سوم صعود کردند.

سرخپوشان تهرانی در این فصل و تا به اینجا ۶ پیروزی را به دست آورده‌اند و از این حیث تنها سپاهان و استقلال را بالاتر از خود می‌بینند. تیم‌هایی که با یک بازی بیشتر، هفت برد را به ارمغان آورده‌اند، اما نکته جالب توجه این است که پیروزی‌های پرسپولیس در این فصل با حداقل فاصله ممکن بوده و تیم یحیی به صورت میلی‌متری و به اصطلاح فوتبالی‌ها "اقتصادی" رقبای خود را از پیش رو برداشته است.

به جز شهر خودرو که در هفته چهارم با سه گل به پرسپولیس باخت، پنج برد مدافع عنوان قهرمانی با حداقل فاصله ممکن به دست آمده است. سه برد در برابر تیم‌های مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز با نتیجه یک بر صفر بوده و ۲ برد مقابل فولاد خوزستان و همچنین ماشین‌سازی با نتایج ۲ بر یک به دست آمده است.

سرخپوشان تهرانی بازهم مانند لیگ هجدهم که برانکو سرمربی بود و همچنین در لیگ نوزدهم که کالدرون هدایت تیم را تا هفته هفدهم به عهده داشت در حال نتیجه‌گیری با حداقل اختلاف ممکن است. پیروزی در اولویت کار سرخپوشان قرار دارد و آن‌ها با همین شیوه دوباره در حال رسیدن به صدر جدول رده‌بندی هستند. البته که شاگردان یحیی در چند هفته اخیر روی ضربات نهایی کم‌دقت بوده‌اند وگرنه می‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند.

پرسپولیس با وجود اینکه مهاجمان اصلی اش در فرم خوبی به سر نمی‌برند و مجبور است از بازیکنان دیگری در پست غیر تخصصی بهره ببرد، اما بازهم در ۶ بازی اخیر شاهد گلزنی این تیم بوده‌ایم. باید دید در ادامه راه و مخصوصا در ۲ دیدار باقیمانده تا فرا رسیدن نیم‌فصل چه نتایجی برای مدافع عنوان قهرمانی به دست می‌آید.

پرسپولیس در صورت کسب ۲ برد در ۲ بازی بعدی می‌تواند بدون در نظر گرفتن هر نتیجه‌ای در بازی سپاهان و استقلال قهرمان نیم‌فصل شود.

 
منبع: ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها