|

رونمایی از سرمربی ذوب پس از پایان نیم فصل

مدیرعامل ذوب آهن از انتخاب دو گزینه نهایی و آغاز مذاکره با آنها برای هدایت این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه ذوب آهن اصفهان، روز یکشنبه این هفته به همکاری خود با رحمان رضایی پایان داد. بعد از این اتفاق، گمانه زنی های بسیاری را در خصوص جانشین رضایی شاهد بودیم. این باشگاه ظهر امروز بیانیه ای در این مورد صادر کرده و با رد شایعاد، اعلام کرد که سرمربی را از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد کرد.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گوی تلفنی با خبر ورزشی عصر پنج شنبه شبکه سه در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد که می خوانید:

بلافاصله پس از اعلام پایان همکاری باشگاه ذوب آهن با آقای رحمان رضایی ما دنبال گزینه های مختلفی بودیم. ابتدا چند گزینه را در جلسه امروز هیات مدیره بررسی کردیم و بعد از آن یک لیست کوتاه دو گزینه ای را انتخاب کردیم. از امروز یا فردا مذاکرات مان را شروع می کنیم.

 

سرمربی جدید روز سه شنبه معرفی می شود

اگر با گزینه یک به توافق رسیدیم، ایشان معرفی خواهند شد و اگر نشد به سراغ گزینه دوم خواهیم رفت. بعد از تمام بررسی ها اولویت یک و دو مشخص شده که انشالله با یکی از این دو گزینه قرارداد را امضا خواهیم کرد. انشالله این موضوع تا روز سه شنبه نهایی خواهد شد. در واقع بعد از روز یکشنبه که با مس رفسنجان بازی داریم، روز سه شنبه گزینه نهایی مان اعلام خواهد شد.

میلیچ، سرمربی ذوب مقابل مس

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که در بازی با مس چه کسی سرمربی خواهد بود گفت: آقای میلیچ که دستیار آقای رحمان رضایی بودند، در بازی با مس هدایت تیم را بر عهده خواهند گرفت.

اصلا  از کسی اسم نبردم

فریدونی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی و هومن افاضلی گزینه های این باشگاه هستند و ذوبی ها با این مربیان مذاکره کرده اند یا خیر تاکید کرد: اصلا من از کسی اسم نبردم. روز سه شنبه همزمان اعلام خواهیم کرد که دوستان مطلع شوند. از روزی که آقای رضایی رفتند هر کسی اسم هایی را مطرح می کند که اصلا به گوشمان نخورده است و به آنها فکر نکرده ایم. هر کس از آرزوها و خواسته های خودش صحبت می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها