|

کابوس محمود فکری؛ سقوط استقلال به رده سوم جدول

بدترین اتفاقی که این روز‌ها برای استقلال می‌تواند رخ دهد سقوط آن‌ها به رتبه سوم جدول رده بندی است.

لینک کوتاه کپی شد

 جدال تیم‌های استقلال و سپاهان، تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی، در اصفهان می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف معمای بالای جدول در نیم فصل را مشخص کند. استقلال فعلا با ۲۶ امتیاز در رده نخست و سپاهان با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته است.

شاگردان محمود فکری که در این فصل و در بیشتر وقت‌ها صدرنشین لیگ برتر بوده اند حالا بسته به نتایجی ممکن است تا رده سوم جدول سقوط کنند. کابوس آن‌ها وقتی کامل‌تر می‌شود که رده سومی شان هم ممکن است به صورت مشترک حاصل شود!

البته که این اتفاق بر پایه گمانه زنی است و استقلالی‌ها اگر در دیدار فردا برنده شوند یا دست کم بازی را نبازند می‌توانند در بدترین حالت ممکن در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

با این حال بدترین حالت وقتی برای محمود فکری و تیمش رقم می‌خورد که بازی فردا برابر سپاهان را واگذار کنند. اگر این اتفاق بیفتد، سپاهان جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرد و این تیم به رده دوم سقوط می‌کند. آن وقت اگر پرسپولیس در بازی همین هفته برابر پیکان به برتری برسد، استقلال یک پله دیگر هم سقوط می‌کند و به رده سوم جدول رده بندی می‌رسد. در ادامه، اگر صنعت نفت هم برابر ماشین سازی به برتری برسد این تیم هم ۲۶ امتیازی می‌شود و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در مقایسه با استقلال، ولی هم امتیاز با این تیم در رده چهارم جدول می‌ایستد.

شرایط جدول رده بندی با احتساب یک بازی عقب افتاده پرسپولیس به گونه‌ای است که سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی در نیم فصل را دارند.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    محمود فکری برنامه و تاکتیک ندارد و تا حالا با هنر و نبوغ بازیکنان امتیاز گرفته و معلوم نیس چرا استقلال به فکر رفع نقص مربی و جایگزینی مربی خوب نیست؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها