|

پرده دوم تقابل جذاب مهدی طارمی با کریستیانو رونالدو!

مهدی طارمی در بهترین روز‌های دوران فوتبال خود یک مسابقه حساس در لیگ قهرمانان در پیش روی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال چهارشنبه شب بین دو تیم پورتو و براگا برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه ۹ گل نخست بازی را به ثمر رساند تا نشان دهد در اوج آمادگی قرار دارد.

آمار طارمی در هفته‌های اخیر نشان داده است که او با فاصله آماده‌ترین بازیکن تیم پورتو و سرجیو کونسیسائو محسوب می‌شود.

او در ابتدای فصل به عنوان بازیکن جانشین به زمین بازی می‌آمد و در همان مدت کوتاه نیز ارزش‌های خودش را نشان داد تا کونسیسائو مجبور به میدان دادن به او شود و او حالا ماشین گلزنی تیم پورتو است.

طارمی در این فصل در ۱۸ بازی لیگ پرتغال که ۱۱ تای آن از ابتدا در زمین بوده است، حضور داشته و موفق به زدن ۸ گل شده است. البته این تنها عملکرد گلزنی طارمی است چرا که او در زمینه پاس گل و کسب پنالتی نیز موفق بوده است.

او در جام حذفی نیز در ۴ دیدار برای تیمش توانسته است ۴ گل به ثمر برساند و حالا امیدوار به ثبت اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا است. جایی که تیم او باید هفته آینده در خانه به دیدار یوونتوس برود که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد. این دومین تقابل طارمی با رونالدو است. اولین بار در جام جهانی مهاجم ایرانی بدشانس بود که نتوانست دروازه پرتغال را در ثانیه‌های پایانی باز کند و باعث شکست تیم حریف شود.

حالا در دومین تقابل، طارمی بسیار پخته‌تر شده است و در اوج آمادگی قرار دارد و قطعا مدافعان یوونتوس شب سختی را در مهار بازیکن ایرانی خواهند داشت.

پورتو قبل از دیدار با یوونتوس باید در لیگ پرتغال برابر بوایشتا قرار گیرد و چهارشنبه ۲۹ بهمن در لیگ قهرمانان با یوونتوس دیدار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها