|

فتح الله زاده: چرا مدیران استقلال این بلا را سر وریا غفوری آوردند؟

علی فتح الله زاده از رفتار مدیران باشگاه استقلال با وریا غفوری شگفت زده است. مدیرعامل سابق استقلال از شیوه برخورد با این بازیکن گله دارد.

لینک کوتاه کپی شد

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره برخوردی که اخیرا با وریا غفوری شده می گوید:«ببینید وریا کاپیتان استقلال است. او بچه با معرفتی است و شخصیت بالایی دارد.

وقتی بازوبند را به بازیکنی می‌دهید یعنی او را رابط بین مربی و بازیکن قرارداده اید. او حلقه اتصال میان بازیکنان و مربیان است. نباید این چنین با شخصیتش بازی شود. من نمی‌دانم معنی شکایت از کاپیتان چیست و چرا چنین تصمیمی گرفته شده است. بالاخره یک مدیر پای قرارداد با این بازیکن را امضاء کرده است. آیا ما باید با کاپیتان تیم خودمان این طور برخورد کنیم؟

من جای مدیران استقلال بودم وریا را به باشگاه دعوت می‌کردم و درمحیطی کاملا دوستانه به او شرایط را می‌گفتم و از او خواهش می‌کردم شرایط مالی باشگاه را درک کند وقراردادش را تغییر دهد. یا وریا می‌پذیرفت و یا نمی‌پذیرفت.

من با روحیاتی که از وریا می‌شناسم مطمئن اگر از مسیر درستی وارد می‌شدند می‌توانستند به نتایج بهتری برسند. ضمن اینکه باید به مسئله دیگری هم اشاره کنم. الان قراردادی که وریا با استقلال منعقد کرده، به طور قانونی قابل اجراء است چون پای آن را مدیرباشگاه امضاء کرده و ممهور به مهر باشگاه هم شده است. بنابراین این قرارداد باید اجراء شود.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها