|

حسن فرکی گزینه جدید مربیگری تراکتور

باشگاه تراکتور قصد دارد هرچه سریعتر سرمربی نیم فصل دوم خودش را مشخص کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم تراکتور که بعد از هفته پنجم و قطع همکاری با علیرضا منصوریان هنوز سرمربی جدید خودش را نشناخته است، در طول نیم فصل نخست با هدایت کاپیتان خود مسعود شجاعی وارد مسابقات شده است ولی این موضوع قرار نیست ادامه پیدا کند و باشگاه به دنبال توافق با یک سرمربی برای نیم فصل دوم است.

تراکتوری ها که محدودیت‌هایی در انتخاب سرمربی دارند و ممنوعیت همکاری با مربیان خارجی باعث شده گزینه‌های زیادی در دسترس نداشته باشند، پیش از شروع فصل و پس از برکناری منصوریان با چند گزینه داخلی مذاکراتی داشتند که به نتیجه نرسید و حالا گزینه‌های محدودتری در اختیار آنها قرار دارد.

چندی پیش بود که خبر رسید فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال یکی از گزینه‌های این تیم است که حالا خبر رسید مذاکرات اولیه مثبت نبوده است و حالا یک گزینه بیش از هر زمان دیگری نزدیک به نیمکت تراکتور مطرح شده که حسین فرکی است. فرکی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با فولاد و سپاهان در کارنامه دارد مذاکرات اولیه خود را با تراکتوری‌ها انجام داده و برنامه‌هایش را ارائه داده که توسط هیات مدیره در حال بررسی است و به زودی تکلیف این مذاکرات و همکاری طرفین مشخص خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها