|

نکونام:در بین بهترین های استقلال بودم

جواد نکونام خاطرنشان کرد: من در بین بهترین های استقلال بودم و دو بار می توانستم مرد سال آسیا شوم.

لینک کوتاه کپی شد

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی با العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: بازی بسیار سختی داریم. العین امارات همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور خود بوده و بهترین بازیکنان خارجی را همیشه جذب کرده است. ما هم سعی می‌کنیم تمام تلاش و تمرکز خود را روی این بازی داشته باشیم.

وی درباره احتمال برد العین و صعود این تیم افزود: امیدواریم میزبانی بازی را بر عهده بگیریم چون این موضوع خیلی به فولاد می‌تواند برای موفقیت کمک کند.

سرمربی فولاد خوزستان که سابقه بازی با پیراهن استقلال تهران را دارد درباره ناکامی خود با آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی تاکید کرد: در سالی که با استقلال به جمع چهار تیم نهایی راه یافتیم می‌توانستیم قهرمان شویم. دو کارته شدن من و آن دو تیموریان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی تاثیر زیادی روی این موضوع گذاشت.

نکونام ادامه داد: آن دوره بهترین تیم استقلال را داشتیم و سه کاپیتان تیم ملی در استقلال بودند. من در قراردادی که با استقلال بستم به پاداش قهرمانی در آسیا فکر می‌کردم اما برخی بازیکنان بودند که برای قهرمانی در لیگ برتر ایران موضوعاتی را در قراردادهایشان لحاظ می‌کردند. من می‌دانستم به راحتی قهرمان ایران می‌شویم و برایم مهم بود که در آسیا موفق شویم اما این اتفاق نیفتاد.

او درباره حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد برای بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ تصریح کرد: خوشحالم پس از هفت سال در آسیا بازی می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

نکونام درباره عدم انتخاب او به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در دوران بازی کردنش گفت: دو بار می‌توانستم این عنوان را بگیریم اما قوانین AFC طوری است که بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا باشند اولویت دارند. من دو دوره در این رقابت‌ها حضور داشتم و هر دو بار هم جزو سه نامزد نهایی بودم. کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابی از بازیکنانی که در اروپا بودند نداشت و به همین خاطر نتوانستم آن را به دست آورم و آن را به بازیکن چینی دادند.

سرمربی فولاد درباره احتمال رویارویی این تیم با السد قطر و تقابل وی با ژاوی هرناندز تصریح کرد: ابتدا بازی سختی مقابل العین امارات داریم. امیدوارم برنده پلی اف شویم و آن موقع می‌توانیم شرایط خودمان را در آسیا بررسی کنیم. دوستی من هم با ژاوی از قبل بوده و در اسپانیا با او بودم.

وی راجع به حضور فولاد در آسیا افزود: برنامه ریزی قبلی داشتیم و هواداران فولاد در زمانیکه می‌توانستند به ورزشگاه بیایند خیلی به ما کمک کردند و نشان دادند بهترین هستند. خوشحالم توقعات از فولاد بالا رفته که این موضوع هم به خاطر عملکردی است که بازیکنانم داشتند. می‌خواهم از تک تک آنها تشکر کنم. افتخار می‌کنم چنین بازیکنانی دارم.

منبع:خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها