|

امروز هم سیدجلال به‌ جای مهاجمان گل می‌زند؟

آمار گلزنی پرسپولیس عجیب است چون از ۱۵ گل این تیم ۷ گل را سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی به ثمر رسانده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در ۱۳ بازی قبلی خود تنها ۱۵ گل زده که سهم سیدجلال و نوراللهی ۷ گل بوده! یعنی نزدیک به نیمی از گل‌های مدافع قهرمانی لیگ را ۲ عنصر دفاعی این تیم زده‌اند.

در بازی با مس رفسنجان که عبدی و رمضانی هر دو نیمکت‌نشین بودند، باز هم این سیدجلال حسینی بود که روی یک ارسال از نقطه کرنر گل سه امتیازی زد. در شایستگی‌های سیدجلال که شکی نیست ولی سؤال اینجاست که چرا پرسپولیس این ‌همه پول مهاجم داده است؟ در یک تیم قرار نیست فقط مهاجمان گل بزنند اما اینکه اکثر گل‌های شاگردان گل‌محمدی را عناصر دفاعی این تیم می‌زنند در نوع خود عجیب است. به هر حال وظیفه اول و اصلی یک مهاجم گلزنی است و این وظیفه را در لیگ بیستم امثال سیدجلال و نوراللهی انجام می‌دهند و حتی سایر مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس هم گل زده‌اند، در حالی‌ که آمار گلزنی مهدی عبدی پایین و غیر قابل دفاع است و آرمان رمضانی هم که اساساً برای نشستن روی نیمکت خریداری شده است.

بازی با پیکان که به ‌خاطر حضور مهدی تارتار در این تیم و شناخت او از پرسپولیس می‌تواند بازی سخت‌تری نسبت به دیدار با مس رفسنجان باشد، فرصتی است تا مهاجمان پرسپولیس از خودشان دفاع و گلزنی کنند. البته آرمان رمضانی که خیلی بعید است فیکس باشد اما شاید یحیی فرصتی دوباره به مهدی عبدی بدهد. مهاجمی که در آسیا و در دربی خیلی خوب کار کرد و گل‌های حساسی هم زد اما انگار در بازی‌های ساده‌تر، راحت‌ترین موقعیت‌ها را هدر می‌دهد!

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها