|

پالس مثبت شهریار مغانلو برای پرسپولیسی‌ها

خبرهای واصله حکایت از آن دارد که شهریار مغانلو گزینه جدید خط حمله پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی پالس مثبت داده است.

لینک کوتاه کپی شد

اصلی‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها پس از جدایی علی علیپور پیدا کردن یک مهاجم ششدانگ و گلزن بود. این تیم مهدی عبدی، آریا برزگر و سعید روستایی را به‌عنوان مهاجمان جوان و کریستین اوساگونا را به‌عنوان یک بازیکن خارجی در اختیار داشت که از این جمع دو نفر جدا شدند و آرمان رمضانی به پرسپولیس پیوست که اصلاً انتظارات را برآورده نکرد. اوساگونا به عراق رفت و امیر روستایی هم به پیکان پیوست. همچنین آریا برزگر هرگز نتوانست در قامت یک گلزن بزرگسالان ظاهر شود و مهدی عبدی تنها مهاجم قابل اعتنای پرسپولیس پس از جدایی علی علیپور بوده است.

با توجه به اینکه امکان جذب مهاجم خارجی وجود نداشت باشگاه پرسپولیس باید از بازار داخلی نیازهایش در نقل و انتقالات را مرتفع می‌کرد اما عیسی آل‌کثیر بهترین خرید این تیم با وجود درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۶ ماه محروم شد و دست یحیی گل‌محمدی را در پوست گردو گذاشت. همچنین یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های این تیم ترجیح داد به لیگ پرتغال برود. شهریار مغانلو مهاجم ۱۲ گله پیکان و نفر دوم جدول آقای گل‌های لیگ برتر یکی از نام‌هایی بود که پرسپولیسی‌ها برای فصل بعد در لیست نقل و انتقالاتی‌شان قرار داده بودند اما او به سانتاکلارا پیوست. عجبا که رقم قرارداد شهریار مغانلو با تیم پرتغالی زیر ۲۰۰ هزار یورو بود و این مهاجم بلند بالا تاکنون نتوانسته در این تیم درخششی داشته باشد. برهمین اساس پیام‌هایی برای مغانلو ارسال شد که تا یک هفته پیش جوابی به آن نداد اما حالا گفته می‌شود این بازیکن مطرح خودش هم از لیگ پرتغال خسته شده و قصد بازگشت دارد.

پرسپولیس لیگ بیستم که مهاجم بزرگی هم ندارد، می‌تواند بهترین مقصد برای مهاجمی باشد که سودای بازی در تیم ملی ایران را دارد. با حضور هافبک‌های گلساز در ترکیب تیم پرسپولیس شهریار مغانلو یا هر مهاجم چهارچوب‌شناس دیگری می‌تواند شانس زیادی برای زدن گل‌های زیاد داشته باشد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها