|

بنگر:پرسپولیس امسال هم با اختلاف قهرمان می‌شود

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: شک نکنید در نیم‌فصل دوم مهدی ترابی با بازی‌هایش رفتتش را جبران می‌کند و باعث خوشحالی پرسپولیسی‌ها می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 محسن بنگر مدافع اسبق پرسپولیس بعد از خداحافظی از فوتبال خیلی زود وارد عرصه مربیگری شد. محسن بعد از دستیاری در پارس جنوبی جم حالا به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر در دسته سوم فعالیت می‌کند و امیدوار است بتواند تیم استانش را به رده‌های بالای فوتبال ایران برساند. با بنگر در خصوص شرایط این روزهای تیمش و البته پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

از شرایط تیم جدیدت برایمان بگو. 

من مدتی است در خدمت تیم شهرداری نوشهر هستم و خودمان را برای شروع رقابت‌های دسته سوم آماده می‌کنیم. جا دارد از همه مسئولان شهری و استانی تشکر کنم که در این مدت امکانات خوبی برای ما فراهم کردند. تمرینات خوبی را انجام دادیم و بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم. 

رقابت‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود و اینکه چقدر شانس صعود دارید؟ 

آن‌طور که شنیده‌ام بازی‌ها از فروردین شروع می‌شود. ما تیم خوبی داریم که اکثر بچه‌ها بومی هستند و امیدواریم بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و صعود کنیم هرچند می‌دانیم کار سخت است. 

برسیم به پرسپولیس. بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنی؟ 

بله مگر می‌شود بازی‌های تیم محبوبم را نبینم. به نظرم پرسپولیس بعد از کسب چند نتیجه نه چندان خوب روی غلتک افتاده و بچه‌ها اعتماد به نفس خودشان را پیدا کردند. خدا را شکر در چند دیدار اخیر امتیازات خوبی جمع کردند و به صدر نزدیک شدند. همیشه گفتم پرسپولیس باکیفیت‌ترین تیم لیگ است و با چند برد دوباره به مسیر موفقیت برمی‌گردد که این اتفاق هم رخ داد. به نظرم نمایش پرسپولیس مقابل تراکتور و مس رفسنجان عالی بود و بچه‌ها قدرتشان را نشان دادند هرچند هنوز مشکل گلزنی در تیم وجود دارد و نمی‌شود آن را کتمان کرد. 

سیدجلال هم همچنان در اوج آمادگی به سر می‌برد. 

سیدجلال واقعاً نعمت بزرگی برای پرسپولیس است و در این سن و سال همچنان می‌درخشد. سید هم در خط دفاعی عالی کار می‌کند و هم در دو بازی جور خط حمله را کشید و برای پرسپولیس گل ۳ امتیازی زد. 

بازگشت مهدی ترابی را چطور می‌بینی؟ 

مهدی فوتبالیست بسیار باکیفیتی است و این موضوع را فصل گذشته به همه نشان داد. خیلی نمی‌خواهم در مورد نحوه جدایی‌اش حرف بزنم ولی شک نکنید در نیم‌فصل دوم مهدی با بازی‌هایش رفتتش را جبران می‌کند و باعث خوشحالی پرسپولیسی‌ها می‌شود. به نظر پرسپولیس بازیکنی مثل ترابی که هم تکنیکی باشد و هم سرعتی را کم دارد و قطعاً با بازگشت او خیلی از مشکلات خط حمله تیم حل خواهد شد. البته باید بگویم به غیر از ترابی، پرسپولیس به چند بازیکن دیگر هم نیاز دارد تا با قدرت در بازی‌های لیگ و آسیا به میدان برود. 

پرسپولیس در این فصل هم می‌تواند قهرمان شود؟ 

بدون شک پرسپولیس مدعی اول قهرمانی خواهد بود و من فکر می‌کنم مثل فصل قبل با اختلاف قهرمان می‌شود. درست است که چند مهره اصلی و تأثیرگذار از پرسپولیس رفتند ولی سایر بازیکنان نشان دادند کیفیت بالایی دارند. شما به تیم فعلی ترابی، آل‌کثیر و یکی دو بازیکن دیگر اضافه کنید آن‌وقت بعید می‌دانم تیمی در لیگ حریف پرسپولیس شود. البته فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی به نظرم پرسپولیس شانس اول قهرمانی این فصل خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها