|

کنایه سنگین سپهر حیدری به مهدی تارتار

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سپهر حیدری درباره پیروزی پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: برد با ارزشی به دست آمد، اما من فکر می‌کنم پرسپولیس با پیکان بازی نمی‌کرد بلکه با نادر محمدی بازی می‌کرد. همه دیدند که پیکان چطور بازی می‌کرد. فولادی‌ها هم حق دشتند که به این سبک بازی اعتراض می‌کردند. من کسی بودم که اوت بلند می‌انداختم، اما نادر محمدی پیکان از مقابل در ورودی ورزشگاه هم اوت بلند می‌انداخت. این کار واقعا قشنگ نبود. تیم‌هایی که مهدی تارتار هدایت آن‌ها را بر عهده داشته همیشه فوتبال روی زمین و با برنامه‌ای اجرا می‌کرد و ما انتظار داشتم فوتبال متفاوتی را ببینم. اینکه از نزدیک دروازه اوت بلند پرتاب بشود اشکالی ندارد، اما پیکانی‌ها از فاصله‌های دور هم اوت پرتاب می‌کردند. زمانی‌هایی که پیکان اوت پرتاب نمی‌کرد، بازی بهتری انجام می‌داد.

وی افرزود: پرسپولیس مدافعان سر زنی دارد و حامد لک هم به خوبی توپ‌های بلند را مهار می‌کرد. به همین خاطر برای پرسپولیس تیم‌های حریف کمتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کند. به نظرم از روزی که وحید امیری و امید عالیشاه مهاجم پرسپولیس هستند شاهد انجام بازی بهتری از این تیم هستیم. پرسپولیس تیمی نیست که توپ بلند ارسال کند تا مهاجمان سر زنی کنند. مهدی عبدی هم بازیکن قابلی است و گل‌های حساسی به ثمر رسانده است، اما با بودن عالیشاه و وحید امیری، کار‌های ترکیبی بهتر شده است. به خصوص امید عالیشاه با دوندگی بالا در همه جای زمین حضور داشت و سعی می‌کرد با وحید امیری و سعید آقایی مثلثی تشکیل بدهد و فرصت گلزنی ایجاد کنند. همانطور که می‌دانید یکی از تاکتیک‌های پرسپولیس ایجاد مثلث در پشت مدافعان حریف و انجام کار‌های ترکیبی است. در دیدار برابر پیکان هم دقیقا همینطور پرسپولیس گلزنی کرد. دقیقا پرسپولیس روی کاری که بلد بود به گل رسید. الان تیم به رده دوم جدول رسیده و می‌توند به قهرمانی نیم فصل برسد. من به هواداران قول می‌دهم با اضافه شدن ترابی و عیسی آل‌کثیر و تقویت تیم، پرسپولیس سه هفته مانده به پایان فصل قهرمان لیگ خواهد شد.

او در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس صدمات زیادی را دید و خیلی‌ها از پرسپولیس فراری داده شدند. اگر مربی دیگری بودند کلی سر و صدا می‌کرد، اما آقای گل‌محمدی هیچ اعتراضی نکرد و حتی به خاطر مشکلات مالی هم اعتراض نکردند. همه روی کار و تمرینات تمرکز کردند و آقای گل‌محمدی نشان داد موفقیت‌ها بی دلیل نیست. با این شرایط که من می‌بینم نیم فصل دوم خیلی سخت است تیمی از پرسپولیس امتیاز بگیرد، چون این اگر تقویت شود، بی رحمانه برابر رقبا بازی خواهد کرد.

 

868921_205 (1)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها