|

سلمانی در قامت طارمی ظاهر شد!

پورتیموننزه با نمایش تاثیرگذار هافبک ایرانی خود برابر ویسنته به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتیموننزه که برای نخستین بار در این فصل جعفر سلمانی را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم مونیسیپال به مصاف ژیل ویسنته رده شانزدهمی رفت.

پورتیموننزه روی اولین توپی که به سمت محوطه جریمه ژیل ویسنته برد، صاحب یک ضربه کرنر شد که همین توپ با ارسال هافبک سابق صنعت نفت و کنونی پورتیموننزه تبدیل به گل شد.

 

 

 

جعفر سلمانی با پای چپ سانتر زیبایی از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل دروازه ژیل ویسنته فرستاد تا مائوریسیو با ضربه سر گلزنی کند و پورتیموننزه را در ثانیه ۴۵ این مسابقه به گل برساند.

ژیل ویسنته در دقیقه ۲۶ نتیجه را جبران کرد، اما باز هم درخشش هافبک ایرانی پورتیموننزه موجب شد تا این تیم خیلی زود و قبل از پایان نیمه اول نتیجه را جبران کند.

در دقیقه ۳۳ شروع مجدد دروازه‌بان پورتیموننزه تبدیل به یک موقعیت از جناح راست زمین شد که نفوذ تند و تیز آیلتون فیلیپه و پاس کات‌بک او را جعفر سلمانی با مهار توپ و شوت محکم روی پای راست زمینی، از بین پاهای دروازه‌بان ژیل ویسنته عبور داد و تبدیل به گل کرد.

 

 

در نیمه دوم هم یاران سلمانی موفق شدند دو گل دیگر بزنند و به برتری ۴ بر یک خانگی مقابل ژیل ویسنته دست پیدا کنند تا ۱۹ امتیازی شوند و با صعود سه پله‌ای، به رده یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال بروند.

جعفر سلمانی که فوتبالیستی شادگانی و ۲۴ ساله است، از ابتدای دوران فعالیت خود در باشگاه صنعت نفت عضویت داشت، اما اوایل آذرماه ۹۹ به‌عنوان بازیکن آزاد راهی پورتیموننزه پرتغال شد و امشب در نخستین حضورش در ترکیب این تیم، یک گل زد و یک پاس گل داد.

 

 

این فوتبالیست جوان که همانند طارمی در شروع کارش در لیگ برتر پرتغال با گل و پاس گل خودنمایی کرده، در ۶ هفته گذشته جزو فهرست پورتیموننزه بود ولی تنها دو بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها