|

اصولی:چند شرکت متقاضی خرید شهر خودرو هستند

اصولی: به غیر از فولاد خراسان،‌ چند مجموعه دیگر در حال مذاکره هستند تا بعد از سپری شدن روند حقوقی، امتیاز شهر خودرو را بخرند.

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین اصولی درباره آخرین وضعیت باشگاه شهر خودرو و بحث انتقال امتیاز این تیم،‌ عنوان کرد: مسئله روشن این است که قرار شده همه سطوح مدیریتی استان از این تیم حمایت کنند تا کارهای جاری تیم زمین نماند. مطمئناً با تدابیری که استاندار و مجموعه‌های دیگر استان انجام می‌دهند، تیم شهر خودرو به حرکتش ادامه می‌دهد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است مجموعه فولاد خراسان امتیاز باشگاه شهر خودرو را خریداری کند، اظهار داشت: نقل و انتقالات تیم ابعاد حقوقی دارد و باید ابتدا امور کارشناسی در کمیته‌های مدنظر انجام شود. به غیر از فولاد خراسان،‌ چند مجموعه دیگر در حال مذاکره هستند تا بعد از سپری شدن روند حقوقی، امتیاز تیم به یکی از آنها منتقل شود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: شرکت‌های خصوصی و دولتی مختلفی برای گرفتن امتیاز شهر خودرو اقدام کرده‌اند و فعلاً‌ در حال مذاکره هستند. دستورات لازم برای آغاز روند انتقال صادر شده و با توجه به اینکه انتقال امتیاز قبلاً در استان اتفاق افتاده، تجربه این کار وجود دارد و سعی می‌شود هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

اصولی درباره اینکه در جریان مشکلات شهر خودرو و انتقال امتیاز این باشگاه خبری از فرهاد حمیداوی مالک این مجموعه نیست، خاطرنشان کرد:  خبری از حمیداوی نیست و اطلاعی از وضعیت او ندارم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها