|

رشید مظاهری در آستانه جدایی از استقلال

اگر مشکلات رشید مظاهری با باشگاه استقلال حل نشود، احتمال جدایی وی از آبی‌پوشان وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

در روز‌هایی که ماجرای قرارداد‌های نامتعارف محمدرشید مظاهری و باشگاه جدیدش مطرح شده بود این شایعه عنوان شد که او بابت این موضوع که باید قراردادش با استقلال را کاهش بدهد تا آستانه جدایی هم پیش رفت و اعلام کرد یا با رقم توافق شده در این تیم می‌ماند یا عطای بازی در این تیم را به لقایش می‌بخشد و ضمناً ضرر و زیانی که بابت رد کردن پیشنهادات خوب فصل تابستانی نقل و انتقالاتش داشته را هم از استقلال خواهد گرفت.

البته این موضوع که گفته شد شایعه‌ای بیش نبوده در همان نطفه خفه شد و پس از درخشش مظاهری در یکی، دو بازی اولی که برای استقلال به میدان رفت محمود فکری مدیران باشگاه را مجاب کرد که به خواسته و قراردادی که با مظاهری بسته شده پایبند باشند. شنیده‌ها در آن برهه حکایت از این داشت که پرویز مظلومی هم در این زمینه اصرار داشته که مظاهری را حفظ کنند.

اما در ادامه و پس از بروز اتفاقات اخیر پیرامون دریافت برخی درصد‌های نابرابر از سوی برخی بازیکنان با سایرین ظاهراً بندی از قرارداد محمدرشید مظاهری فعال شده که باز هم او را در شرایط جدایی از این تیم قرار داده است.

شایعات متعددی در این باره به گوش می‌رسد که جدی‌ترین‌شان این است که مظاهری در روزی که با استقلال قرارداد می‌بسته شرط کرده تا نیم‌فصل درصد زیادی از کل رقم قراردادش را دریافت کند.

ظاهراً برای این موضوع هم دلایل محکمی ایراد شده که دروازه‌بان استقلال تأکید داشته به دلیل معامله‌ای که انجام داده باید این بخش از پولش را بگیرد و پس از آن با جان و دل برای استقلال تا پایان فصل بازی می‌کند باقی مانده پولش را در ماه‌های بعد دریافت کند و عدم واریز این وجه به حسابش حالا مدیر برنامه‌هایش را بر آن داشته تا با فعال کردن بند قراردادش باشگاه را تحت فشار بگذارد.

روز گذشته برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع با تنی چند از مدیران باشگاه هم تماس گرفتیم که یا پاسخگو نبودند و یا هرگز در این باره حرفی نزدند و نخواستند نکته‌ای در این باره نوشته شود!

مظاهری در پایان دیدار با نساجی یکی از بازیکنانی بود که به میزان دریافتی‌اش از استقلال به شدت معترض بود و لابه‌لای حرف‌هایش به وضعیت تاکتیکی تیم هم اشاراتی داشت. او در بازی با سپاهان هم دو گل بد خورد که از او بعید بود و البته در پایان دیدار هم اشاره کوتاهی به این موضوع داشت و گفت که از عملکرد خودش راضی نبوده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آیدا ارسالی در

    بابا مسعود داره بعد از چند سال به خواستش میرسه ای تف تو این فوتبال کثیف...مظاهری دو تا گلی که از سپاهان خورد و راحت میتونست بگیره ولی نگرف..آقای فکری و آقای سلطانی فر آه طرفدارای استقلال رهاتون نمیکنه مطمئن باشین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها