|

آذرباد: شکست برابر استقلال را جبران می کنیم

هافبک – مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی سختی مقابل استقلال در پیش داریم ولی امیدواریم باخت دور رفت برابر این تیم را جبران کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

محسن آذرباد در ارتباط با برد مس رفسنجان برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سختی با ذوب‌آهن داشتیم، این تیم با این بازیکنان و این توان فنی نباید در پایین جدول باشد، امیدوارم آنها در ادامه لیگ نتایج خوبی گرفته و به رتبه‌های بالاتر بیایند. ما به‌خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و توانستیم از نقاط ضعف حریف به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در خصوص نتایج خوب مس در نیم‌فصل اول عنوان کرد:‌ وقتی لیگ شروع شد با اینکه خوب بازی می‌کردیم ولی نتایج خوبی گرفتیم ولی همان زمان هم امیدوار به نتیجه‌گیری بودیم. خوشبختانه در ادامه وضعیت تغییر کرد و نتایج بسیار خوبی گرفتیم، حالا هم تمام هدف‌مان این است که روند فعلی را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهیم. مطمئناً در ادامه بازی‌ها توقعات از تیم ما بیشتر می‌شود و این ممکن است کارمان را سخت‌تر کند.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد تقابل با استقلال در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال جزو تیم‌های پرقدرت و پرمهره لیگ برتر است و نیازی به تعریف من ندارد. ما در بازی رفت برابر این تیم شکست خوردیم ولی حالا شرایط نسبت به آن زمان متفاوت است. مطمئناً با انگیزه و روحیه‌ای متفاوت پا به این بازی خواهیم گذاشت و می‌خواهیم با گرفتن 3 امتیاز این بازی، شکست دور رفت را جبران کنیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها