|

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور از 2 اسفند ماه آغاز خواهد و باشگاه پرسپولیس کار دشواری برای جذب بازیکنان مد نظر خود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل روی جذب چند بازیکن برنامه دارد اما بزرگترین مشکل این است که تیم هایی که بازیکنان مد نظر پرسپولیس در آنها بازی می کنند، حاضر نیستند که به هیچ عنوان بازیکن خود را از دست داده و آن‌ها را به پرسپولیس بدهند. در همین خصوص گفتنی است که پس از جذب «مهدی ترابی»، پرسپولیسی‌ها یک مدافع و یک مهاجم دیگر می‌خواهند اما کارشان برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل بسیار دشوار خواهد بود.

مدافعانی که جذبشان سخت است

شنیده ها حاکی از آن است که «علی نعمتی» مدافع تیم شهرخودرو یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیسی‌ها برای نیم فصل است. این بازیکن که توانایی بازی در چند پست خط دفاعی را دارد، می تواند خیلی از مشکلات سرخپوشان را در خط دفاع حل کند اما مسئله اینجاست که باشگاه شهر خودرو آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخته و اعلام کرده که به هیچ عنوان رضایت نامه نعمتی را نمی دهد. این بازیکن ظاهراً ۳ سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارد و بدین ترتیب جذبش توسط پرسپولیس تقریبا غیر ممکن است.

«علیرضا ابراهیمی» مدافع تیم گل گهر سیرجان هم دیگر بازیکن مد نظر کادر فنی پرسپولیس اما او هم با گل‌گهر قرارداد دارد و حضورش در پرسپولیس بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن است. این در شرایطی است که پرسپولیسی ها برای ادامه لیگ و البته لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده شدیدا به جذب یک مدافع نیاز دارند اما تمام بازیکنان مد نظر آنها با باشگاه هایشان قرارداد دارد.

یک مهاجم در فهرست پرسپولیس

برخلاف شایعات و صحبت هایی که مطرح می‌شود در حال حاضر فقط جذب یک مهاجم در برنامه های باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل قرار دارد. پرسپولیسی‌ها پس از جذب مهدی ترابی امیدوار هستند که بتوانند از بین گزینه‌های خود یک مهاجم را هم بگیرند هرچند در مورد جذب مهاجم هم همان مشکل جذب مدافع وجود دارد، یعنی هیچ تیمی حاضر نیست بازیکن خوبش را از دست بدهد و یا رضایت نامه آن بازیکن را برای پرسپولیس صادر کند.

فعلا هیچ لیست مازادی وجود ندارد

یکی از مسائل مهم درباره وضعیت پرسپولیس این است که آیا در نیم فصل بازیکن در لیست مازاد قرار میگیرد یا خیر؟ پیگیری‌های ما نشان می دهد که برخلاف شایعات منتشره فعلا هیچ بازیکنی در لیست مازاد پرسپولیس نیست آنهم به خاطر این است که پرسپولیسی ها نتوانستند تا الان بازیکن را جذب کنند. گفته شده اگر پرسپولیس بتواند یک یا دو بازیکن را جذب کند آن وقت ممکن است یک بازیکن در فهرست مازاد سرخپوشان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، هر چه هست کار باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن در نیم فصل بسیار دشوار است ولی با این شرایط مسئولان این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند یک یا دو بازیکن را طبق درخواست کادر فنی جذب کنند.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها