|

تغییر مدیرعامل استقلال با توصیه پزشکی؟

شایعه ای بر سر زبان‌ها افتاده که شاید مدیرعامل باشگاه استقلال به خاطر توصیه‌های پزشکی تغییر کند.

لینک کوتاه کپی شد

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که از جمعه شب دچار نارسایی قلبی شده بود، صبح روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شد. ترخیص مددی از بیمارستان البته به معنای پایان دوران بیماری او نبوده و قرار است مرد شماره یک امور اجرایی باشگاه ادامه روند بهبودی خود را در منزل طی کند. اتفاقی که باعث شده شایعات جدیدی پیرامون احتمال تحولات مدیریتی در جمع آبی‌پوشان پایتخت بر سر زبان‌ها بیفتد. شایعاتی که البته مسئولان باشگاه مدعی‌اند نباید به آنها توجه چندانی کرد. 

استراحت مطلق 

براساس اعلام کادر پزشکی، احمد مددی باید به مدت ۱۰ روز در منزل استراحت مطلق داشته باشد و تحت هیچ شرایطی فعالیت‌های تنش‌زا و استرس‌آور انجام ندهد چون برای او حکم سم را دارد. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است مدیرعامل باشگاه استقلال باید تا انتهای هفته آینده خود را به طور کامل از هیاهو و مشکلات تیم دور کند و پس از آن نیز به مراتب بیشتر از گذشته مراقب سلامتی‌اش باشد. این اتفاق درحالی رخ داد که استقلال روزهای بسیار پرتنشی را سپری می‌کند و قطعاً فشار روانی که به مدیرعامل طی دو ماه آینده وارد می‌شود، به مراتب بیشتر از نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود بنابراین ناگفته پیداست احمد مددی دوباره روزهای پرفشاری را پیش‌روی خود خواهد داشت. 

جدایی به خاطر مسائل پزشکی؟

پزشکان معالج به احمد مددی دستور استراحت مطلق ۱۰ روزه داده‌اند و پس از آن نیز حتماً باید فشار کمتری را متحمل شود به همین خاطر این شایعه بر سر زبان‌ها افتاده که شاید مدیرعامل باشگاه استقلال به خاطر توصیه‌های پزشکی تغییر کند و بعضی از اعضای هیئت‌مدیره با توجه به اتفاقات پیش‌آمده برای مددی و بحث حفظ سلامتی او خواهان روی کار آمدن یک مدیر جدید شوند. البته حتی قبل از اینکه مددی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شود هم شایعاتی پیرامون احتمال تحولات مدیریتی و روی کار آمدن یک مدیرعامل جدید در استقلال مطرح بود و این مسئله را نمی‌توان کتمان کرد که برخی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پیرامون شکل مدیریت استقلال با مدیرعامل اختلاف سلیقه دارند. حالا باید ببینیم شرایط چگونه خواهد شد و آیا مدیرعامل جدیدی در استقلال صاحب منصب می‌شود یا خیر؟

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها