|

توضیحات سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره استقراض پول

ابراهیم شکوری درباره مسائل مختلف این باشگاه از جمله استقراض پول برای پرداخت بدهی بودیمیر و درخواست میزبانی توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان کشور اظهار داشت: برگزاری این مراسم جای تقدیر دارد که باید از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تشکر کرد که به قهرمانان کشور ارزش قائل می‌شوند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم از قهرمانان ملی‌مان تقدیر کنیم.

وی درباره جلسه با سیدجلال حسینی و میزان پرداختی به بازیکنان گفت: جلسه بین رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، آقای جعفر سمیعی و آقای سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم برگزار شد. اینکه چه موضوعاتی در جلسه برگزار شد مطلع نیستم. اینکه درباره مبالغ و پرداختی‌ها بوده باشد را نمی‌دانم و بهتر است از دوستان سؤال شود. البته شاید بهتر است که به این مسئله پرداخته نشود، چون خوب نیست.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که هواداران نگران هستند که مبالغی که باشگاه در حال قرض گرفتن از شرکت‌های مخابراتی مختلف است بعدها برای این باشگاه مشکل‌ساز نشود، تصریح کرد: خواهش می‌کنم مستند صحبت کنید، چون مطالبی که می‌گویید را برای اولین بار می‌شنوم. اینکه صحت و سقم آن چقدر است را نمی‌دانم. فکر می‌کنم اولویت برای هواداران این بود که پرونده بودیمیر را حل کنیم که دغدغه‌ای بزرگ برای آنها بود. این مبلغ بسیار زیاد بود و تأمین آن از هر طریقی سخت امکان پذیر شد. امیدوارم بتوانیم راه‌های درآمدزایی دیگری هم داشته باشیم تا باشگاه پرسپولیس از این مشکلات خلاص شود.

شکوری ادامه داد: باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال هیچ ردیف بودجه‌ای از سوی دولت ندارند. اینکه سایر باشگاه‌ها چگونه امرار معاش می‌کنند، برای ما جای سؤال است. باشگاه پرسپولیس به عنوان باشگاهی که چهار دوره قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال آسیا رسیده، وقتی با این مشکلات مواجه است، جای تعجب دارد که باقی تیم‌ها چگونه امرار معاش می‌کنند. امیدواریم همان نگاهی که به پرسپولیس است به باقی تیم‌ها هم باشد و خواهش ما این است اگر بودجه دولتی قرار نیست هزینه شود، برای همه تیم‌ها باشد. حتی اگر قرار است بودجه دولتی برای تیم‌های دیگر هزینه شود، باشگاه پرسپولیس با هوادار 50-40 میلیون نفری در ایران و سطح جهان، اولویت باشد. باشگاه پرسپولیس فقط ورزشی نیست و کاری که ما انجام می‌دهیم فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی است و باید نگاه به خصوصی به باشگاه ما شود. خدا را شکر تیم ما با آرامش به خصوصی جلو می‌رود و جایگاه‌مان نیز جایگاه خوبی است.

وی درباره اینکه مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توییت می‌زند که مشکلات در حال حل شدن است، اما صحبت‌های شما خلاف این را می‌گوید، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس از هیئت مدیره، مدیرعامل و سخنگوی باشگاه و ارکان فنی و پشتیبانی همه با هم هماهنگ هستند و مشکلی نیست. تلاش می‌کنیم که پرسپولیس را در اوج نگه داریم و دیگر اینجا بحث فرد نیست و منافع باشگاه را در نظر می‌گیریم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که تأکید کرده بود صحبت‌ها طبق سند باشد در پاسخ به این سؤال که کارگزار باشگاه اعلام کرده تا فروردین 1400 پرداختی به باشگاه نخواهد داشت و با توجه به اینکه باشگاه منبع درآمد دیگری هم ندارد پول بودیمیر را قرض کرده و چگونه قرار است این قرض پرداخت شود، گفت: اولویت برای هواداران ما، این بود که پرونده بودیمیر حل شود و مشکلی به وجود نیاید. در روزهای آینده که از این پرونده‌های به ارث رسیده عبور کنیم، صحبت خواهیم کرد که این مبالغ از کجا آمد.

شکوری در واکنش به این مسئله که باشگاه پرسپولیس چقدر امیدوار است درخواستش برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا مورد قبول واقع شود در حالی که AFC به دلیل تحریم‌ها و ماجرای حق پخش تلویزیونی به ایران میزبانی نخواهد داد، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس در فینال 2018 تجربه خوبی داشت، فینال را به خوبی برگزار کرد و مورد تقدیر قرار گرفت و تجربه‌ای هم خودم در فدراسیون فوتبال داشتم که در یک سال پنج میزبانی داشتیم و مورد تقدیر دبیرکل AFC قرار گرفتیم و به همین دلیل درخواست دادیم. ما شرایط میزبانی را از نظر فنی و ساختاری داریم و اینکه میزبانی را به ما بدهند یا نه، بستگی به AFC دارد که باید شرایط را بررسی کنند.

وی تأکید کرد: ما شرایط را بررسی کردیم و از نظر سخت افزار، نیروی انسانی توانمند، نیروهای داوطلب با هوادار 40 میلیونی، می‌توانیم میزبان باشیم. اگر میزبانی به ما برسد، قطعاً میزبانی خوبی خواهیم داشت.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در لیست یحیی گل‌محمدی لژیونرها از جمله شهریار مغانلو حضور دارند یا نه، گفت: راجع‌به نفر خاصی صحبت نمی‌کنیم. سیاست ما همانی است که درباره ترابی داشتیم. ما در آرامش و به صلاح باشگاه حرکت می‌کنیم و اگر انتقالی مانند ترابی قطعی شود، اعلام خواهیم کرد و در یک نشست خبری با حضور بازیکن و نماینده باشگاه، خریدمان را معرفی می‌کنیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها