|

اشاره AFC به سبقت سپاهان و پرسپولیس از استقلال

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به اتفاقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و صعود شاگردان محرم نویدکیا به صدر جدول پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره اتفاقات هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال نوشت: پس از اینکه یک گل دیگر توسط سجاد شهباززاده به سپاهان کمک کرد تا از استقلال سبقت بگیرد و به صدر  جدول برسد، لیگ حرفه‌ای ایران یک صدرنشین جدید دارد.

بازیکن پیشین استقلال دروازه این تیم را 14 دقیقه پس از شروع گشود و هفتمین گل خود را از ماه دسامبر به ثمر رساند، سپس  توپ در حالتی که به نظر می‌رسید پاس سروش رفیعی بود، وارد دروازه استقلال شد تا اختلاف در اواخر نیمه اول دو برابر شود. سپاهان با 28 امتیاز اکنون دو امتیاز بیشتر از استقلالی دارد که با برتری یک بر صفر نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا مقابل پیکان، به رده سوم جدول رسید.

این پیروزی، سومین بُرد یک بر صفر پرسپولیس بود و گل احمد نوراللهی در دقیقه 54 سرنوشت مسابقه را تعیین کرد، اما این پرتاب‌های اوت نادر محمدی از پیکان بود که این مسابقه را به دید تماشاگران جهانی کشاند. این مدافع که قبلاً به پرتاب‌های بلند خود معروف بود، قبل از پرتاب توپ به سمت دروازه حرکتی تماشایی به نمایش گذاشت و کلیپ مربوط به او، میلیون‌ها بازدید در شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان داشت.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی