|

هفته تعیین کننده برای اتلتیکومادرید

اتلتیکومادرید پیش از دیدار برابر چلسی در دو بازی پیاپی در لالیگا به مصاف لوانته می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

 اتلتیکومادرید صدرنشین لالیگا است و تمام شرایط را برای بالا بردن جام قهرمانی دارد اما عنوان دیگری که رویای فتحش را دارد لیگ قهرمانان اروپا است. تیم دیگو پابلو سیمئونه در این فصل به هدفش نزدیک شده است و می‌تواند در دوره جدید قهرمانی را تجربه کند. چلسی نخستین حریف روخی بلانکو است. بازی رفت سه شنبه هفته آینده در بخارست برگزار می‌شود. 

اتلتیکو پیش از این دیدار شش امتیاز در لالیگا پیش رو دارد که می‌خواهد تا شرایط سخت نشده است آن‌ها را به دست آورد ( هر دو دیدار برابر لوانته). روخی بلانکو از ۲۱ بازی که در لالیگا انجام داده ۱۷ پیروزی کسب کرده است. لیگ به عملکرد روزانه یک تیم برمی گردد و اتلتیکو در تئوری روزهای سختی را برابر ایبار، گرانادا و آلاوس تجربه کرد. شکی در آن نیست که چه مقدر انرژی هر یک از بازیکنان اتلتیکو صرف کرده اند تا به این لحظه برسند. لحظه ای شیرینی که به خاطر روی فرم بودن بازیکنانی همچون یورنته، کاراسکو و سوارس رقم خورده است. 

هیچ تیمی در اروپا آمارش مانند اتلتیکو نیست. روخی بلانکو در ۲۱ بازی تنها یک شکست را تجربه کرده و ۱۳ گل دریافت کرده است. این نشان از قدرت دفاعی تیم سیمئونه است.  یان اوبلاک و دفاع نقطه اطمینان صدرنشین لالیگا هستند که می خواهد آمارش را در این زمینه بهتر کند چون تیم مادریدی در پنج بازی اخیر دروازه‌اش باز شده است. قرمز و سفیدپوشان  برابر لوانته نمی‌خواهند گلی دریافت کنند. روخی بلانکو امیدوار است فصل بزرگی داشته باشد. 

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها