|

خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی

به نظر می‌رسد باید علی شجاعی، وینگر این تیم که از نساجی راهی پرسپولیس شد را یکی از همین خروجی‌ها دانست.

لینک کوتاه کپی شد

 بسیاری از باشگاه‌ها برای شروع نقل و انتقالات زمستانی لحظه شماری می‌کنند تا با تقویت تیمشان، مسیر روشن تری را برای نیم فصل دوم ترسیم کنند. در این بین، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی هم مستثنی نیست و همان طور که پیش‌تر مدیران این باشگاه هم تایید کرده اند در پی خرید بازیکنان تازه نفس هستند.

البته که این مورد فقط یک روی سکه است، چون ورود بازیکنان جدید به معنی خروج عده‌ای از بازیکنان کنونی پرسپولیس است. اگرچه مدیران باشگاه با واژه‌ها بازی می‌کنند و از خروج قرضی نام می‌برند، ولی در واقعیت موجود خللی ایجاد نمی‌کند: اینکه این دسته از بازیکنان در تفکرات یحیی گل محمدی جایی ندارند.

اگرچه هنوز از فهرست خروجی‌های پرسپولیس به صورت رسمی نامی برده نشده، ولی به نظر می‌رسد باید علی شجاعی، وینگر این تیم که از نساجی راهی پرسپولیس شد را یکی از همین خروجی‌ها دانست. او از زمان ورودش به باشگاه هرگز فرصتی برای بازی به صورت متوالی به دست نیاورده و یکی دوباری هم که بازی کرده به دلیل مصدومیت سعید آقایی مدافع چپ این تیم بوده است.

نکته مهم اینکه شجاعی از اینکه در پست تخصصی اش که همان وینگر است به بازی گرفته نشده دل خوشی ندارد. این عدم دلخوشی به این معنی است که او ترجیح می‌دهد در چشم یحیی به عنوان یک وینگر دیده شود. درست از همین لحظه است که کار برای او سخت می‌شود؛ واقعیت این است که پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری جا را برای علی شجاعی تنگ می‌کند.

به گزارش فرارو، ترابی در همان پستی بازی می‌کند که شجاعی آرزویش را دارد. پس تا همینجا یک رقیب به فهرست رقبای بیشمار شجاعی در پرسپولیس اضافه شده است. از این گذشته، با اضافه شدن مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل دوم، آن وقت امید عالیشاه هم دوباره از فهرست مهاجمان خارج می‌شود و به جمع وینگر‌های پرسپولیس اضافه می‌شود.

این بدان معنی است که نیاز پرسپولیس در پست وینگر برای ادامه رقابت‌های فصل، در همه جبهه ها، تامین شده است و علی شجاعی با ماندنش در باشگاه به آینده فوتبالی اش ضرر می‌زند. با توجه به اینکه او حتی در ترافیک سبک نیم فصل پرسپولیس هم جایی برای بازی در ترکیب اصلی به دست نیاورده، بعید است در پرسپولیس برای ادامه فصل جایی داشته باشد.

منبع:دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها