|

واکنش تند به اظهارات فکری

صالح مصطفوی مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال نسبت به حرف‌هایی که امروز صبح محمود فکری در جمع هواداران تیم برای دفاع از عملکرد خود برزبان…

لینک کوتاه کپی شد

حرف هایی که محمود فکری سرمربی استقلال مقابل مجموعه ورزشی راه آهن مطرح کرد، باعث ناراحتی برخی استقلالی های سابق شد. او در بخشی از صحبت هایش در مورد دلیل عدم موفقیت استقلال در سال های اخیر نیز حرف زد. 

صالح مصطفوی مربی فصل گذشته استقلال نیز در واکنش به این اظهارات، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

ادب مرد به ز دولت اوست. آقای فکری، احترام به همکار جزو اولین نکاتی است که به من آموزش دادند. یک اصل بدیهی که شما آن را هم نیاموختید. در طول ماه‌های گذشته همیشه درباره شما با احترام صحبت کردم و حواسم بود که حتی انتقاد هم نکنم تا انگ توطئه نصیب‌ام نشود، اما شما امروز حرف‌های زشتی زدید و باعث شدید که یک اصل کلیدی در مربیگری را به یاد بیاورم: شخصیت. بله شخصیت آقای فکری، شخصیت مربیگری در تیم بزرگ قاره آسیا. چیزی که بیش از هر چیز تأسف‌آور است، قامت کوتاه تفکر و ادبیات شما برای هدایت این تیم بزرگ است. نیازی به ارائه رزومه‌ام ندارم و البته برای آقای قربانعلی‌پور که مربی بادانشی است، آرزوی موفقیت دارم. کاش متوجه بودید که همه ما استقلالی‌ها در یک کشتی نشسته‌ایم و دلخوشی‌مان موفقیت این تیم است.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها